CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 31 december 2009

31 december


Het is 31 december 2009, 10.00 uur en het knallen is al begonnen! Teun, mijn zoon, is naar buiten. Die gaat de hele dag met zijn vrienden vuurwerk afschieten. Ik hoop dat hij voorzichtig is. Ik heb hem gewaarschuwd, maar het is maar de vraag of alle waarschuwingen van mam binnenkomen...
Tigger, onze 6 jaar oude kater is ergens is huis weggevlucht. Die zit op zolder of in de kelder....
En Lilo, onze 10 weken oude logeerpoes, trekt zich niets van de knallen aan.

De quilt hiernaast heb ik 7 jaar geleden gemaakt toen Teun de communie deed. Ik heb hem zelf met de naaimachine gequilt (omdat ik pas laat op het idee kwam om voor hem een communiequilt te maken) en is daardoor niet echt soepel te noemen.... Maar dat maakt niets uit als-ie aan een muur hangt.

0 reacties: