CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 12 januari 2010

De ballen!!



Donderdag neem ik afscheid van mijn "bazin". Ik heb voor haar deze puzzle balls gemaakt (uit het boek van Jinny Beyer). De kleuren hebben een speciale betekenis: Het zwart en wit staat voor haar werkkleding, het rood in de grote bal staat voor haar lievelingskleur en haar passie voor het werk, het blauw staat voor de zee die ze altijd als metafoor gebruikt in haar speeches en het geel staat voor ge"zon"dheid.
Ik heb de grootste bal (met een diameter van 7") nog niet mooi rond. Ik denk dat ik hem nog een beetje (plaatselijk) moet opvullen.
Ik heb deze ballen al eens eerder gemaakt als voorbeeld voor de regiodag in Limburg. Het is echt een heel leuk werkje om te doen!

3 reacties:

Gonny

De ballen zijn leuk geworden!!!
Succes met je web-blog en tot morgen op onze QQQ-TQB.

Anoniem

Ha die Marion,
wat leuk dat je een blog bent begonnen. Ik heb hem al bij mijn favorieten gezet!
Je hebt toch al heel wat quilts gemaakt als ik zo de foto's eens bekijk. Wij (Q,Q,Q) zien ze natuurlijk steeds 1 voor 1.
tot morgen,
Pauline

marianne

Leuk blog!!!!Leuk om de bekende quilts weer terug te zien op het scherm.
De ballen zijn echt goed geworden, een leuke kleurcombinatie.
De quilt doolhof is ook een kaartfoto waard, prachtig zoals hij hier op staat.
Groetjes Marianne