CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 19 januari 2010

De laatste rand vordert gestaag


Ik ben bezig aan de laatste rand van mijn medaillonquilt. Ik heb 'm nu half af. Maar soms kan ik even niet verder omdat Tigger het, zoals elke kat, heerlijk vind om op een quilt te liggen, en het liefst op die waarmee je bezig bent. Op het moment van de foto was ik de quiltlijntjes aan 't tekenen. Als deze medaillonquilt klaar is, kan ik de vriendinnenquilt gaan quilten. Daarvoor heb ik vorige week deze mail gekocht. Met 6 quiltvriendinnen hebben we zo'n vriendinnenquilt gemaakt. Ik zal een andere keer wat meer hierover vertellen. Niet alles tegelijk verklappen.....

4 reacties:

Klaske

Kitty pikt ook altijd de quilt in waar ik mee bezig ben, maar is wel gezellig hé!?

katrien

Ziet er een mooie quilt uit.
Leuke quiltmal.

Isabella

Hier ligt de hond altijd op de quilt waar ik mee bezig ben. Is wel gezellig dat gezelschap.

pauline

Hoi Marion,

het schiet lekker op met de medaillonquilt. Het wordt ook langzaam tijd voor de vriendinnenquilt, het is zo november! Ik was van plan om hem deze week ook weer op te pakken, maar heb erg veel bezoek gehad. (ook leuk).
groetjes,
Pauline