CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 6 januari 2010

Nieuwjaarsbijeenkomst bij quiltwinkel Marij

Vanmiddag ben ik naar de nieuwjaarsbijeenkomst geweest bij Marij in Beek. Het was weer reuze gezellig. Er waren heel veel quiltbekenden waaronder ook alle quiltvriendinnen van mijn quiltingbee Quilt, Queck en Quatsj. Ik had tijdens de maandelijkse quiltingbee al vaker een paars stofpakketje zien liggen, maar ik kon er (nog) steeds van af blijven. Tot vandaag...... En toen bleek dat Marij ook nog 's 20% kortingsaktie had, was ik snel verkocht. Maar er moesten van mij nog andere kleurtjes bij en dat was nog een uitzoekerij. Weer alle quiltvriendinnen meezoeken en meningen geven..... tot het uiteindelijk dit pakketje is geworden!!! Ik heb nog geen concreet idee wat 't moet worden, maar ik heb nog alle tijd. Heb nog 4 of 5 projecten waar ik mee bezig ben cq nog aan moet starten.

1 reacties:

Anja.M

Hoi Marion, welkom in blogland.
Ik was gisteren helemaal vergeten dat Marij nieuwjaarsbijeenkomst had.
Ik was ook naar mijn werk dus was waarschijnlijk toch niet gekomen zo laat.
Ik zet je link vanmiddag op mijn blog, nu ga ik eerst naar school.