CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 31 januari 2010

Nog steeds winter





De winter houdt maar aan! Was hier in het zuiden van het land de sneeuw zo goed als verdwenen, gisteren en vanochtend was het weer raak! Alles is alweer wit! Ik heb er wel een beetje genoeg van. En men zegt dat het met carnaval (nog maar twee weekjes) nog steeds koud zal zijn!






















Met onze vriendenclub beginnen we nu langzaam warm te lopen voor het jaarlijkse feest.

De komende week moeten we nog even hard aan 't werk achter de naaimachine en vanaf volgende week zondag gaat 't feest (ja, een week van tevoren) toch al los! Met een kinderoptocht, prinsenreceptie, boeren bruiloft en auw wieverbal. Als ik de komende tijd weinig schrijf, begrijpen jullie hoe dat zo komt.......

2 reacties:

pauline

Wat ziet het er mooi uit als het nog ongerept is. Toen ik vanmorgen de honden uitliet kraakte de sneeuw zo lekker onder mijn schoenen. Maar nu is het weer goed geweest en mag het lente worden. Trouwens....je was er maar vroeg bij vanmorgen, is het gisteren niet laat geworden?

Marion

@Pauline: 't was wel laat gisteravond (zeg maar vanmorgen; 2 uur), maar P moest vanmorgen voor zijn baas sneeuw gaan ruimen, dus die werd om 8 uur wakker gebeld. Toen ben ik ook maar opgestaan....