CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 13 januari 2010

Paarse quilt




Vanmorgen heb ik Quiltingbee gehad en dan kom ik altijd weer met nieuwe ideeën thuis. Marianne heeft het nieuwe boek van Jinny Beyer gekocht met meer dan 4500 blokken. Daaruit heb ik dit blok in EQ6 getekend en een aantal ontwerpen gemaakt in het paars. Wat vinden jullie van dit ontwerp? Ik heb meer paarse lapjes dan nodig voor 1 blok, dus wil ik de blokken verschillend maken. Dat lijkt me ook wat speelser. Wie heeft er nog tips????

3 reacties:

katrien

Leuk ontwerp hoor.

Isabella

Ik vind het een heel mooi ontwerp :-)
Ik heb net de rest van je blog ook gelezen, wat een mooie dingen maak jij.

marianne

Nou, Marion die is mooi geworden!!! Toch goed als je het resultaat al kunt zien voor je begint te naaien. Scheelt zoveel in tijd als je niet hoeft los te knippen, zoals ik.
O ja, 4050 blokken zijn het.
Veel succes ermee. Wanneer ga je starten?
Groetjes Marianne