CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 7 januari 2010

Project medaillon




Gisteren schreef ik dat ik nog 4 of 5 projecten onder handen heb. Dit is een van die projecten. Ik heb een paar jaar niet actief gequilt. Maar in de kerstvakantie van 2008 heb ik in Brugge 2 pakketjes gekocht en sindsdien is het quiltvirus weer van kracht. Uiteindelijk heb ik nog heel wat stofjes bij moeten kopen (dit keer bij Jacqueline van de Log Cabin in Hillensberg). !Het middenstuk van deze quilt heb ik afgekeken van een quilt die vorig jaar op de algemene tentoonstelling van het Quiltersgilde hing. Maar inmiddels heb ik hem ook al op diverse Amerikaanse sites gezien. Niet echt origineel van mij.... Behalve de buitenste rand. Die is echt van mezelf. Overigens heb ik deze quilt eerst in EQ6 getekend. Dat doe ik bijna altijd omdat ik dan lekker met kleuren kan spelen voordat ik begin. Op dit moment ben ik aan de buitenste rand aan 't quilten. Bijna klaar dus