CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 15 januari 2010

Sampler


Voordat ik aan de paarse quilt kan gaan beginnen, zijn er nog wat projecten af te maken, waaronder de driehoekjessampler. Deze sampler wordt alleen maar van driehoekjes gemaakt van 1 mal. Er komen wel nog wat blokken tussen. Ik had een pakket rode stoffen gekocht voor deze quilt, maar daar heb ik toch wat bruine stoffen bij gekocht. Dat vind ik wat warmer aandoen. Bij de paarse stoffen heb ik ook bruin gekocht. Wat heb ik met die kleur??? Ik heb nu 8 blokken af. De blokken zijn 16 cm en het worden er 18 op de punt. Hier zie je de eerste blokken die ik klaar heb.

8 reacties:

Anja.M

Mooie blokken heb je gemaakt, de stoffen zijn erg mooi, ik zie een paar bekende die ik ook heb.

katrien

Heel leuk die blokken met maar één malletje.

Klaske

Wat een mooie blokken, Marion, en dat met 1 mal!! Bruin is mijn kleur niet, zal het niet gauw gebruiken, de bruin in de Civil war quilt vervang ik door paars, ik heb schijnbaar wat met paars,haha. Fijn weekend!!

Isabella

Wat kun je toch veel verschillende blokken maken met 1 malletje.

pauline

Hoi Marion,

nu ik de blokjes zo op de foto zie, valt me pas op dat het zowat dezelfde stofjes zijn als waar ik mijn quiltje van aan het maken ben (troostlapjes).
fijn weekend nog,

Pauline

Marion

Hoi Pauline,
Het zijn ook deels dezelfde lapjes. Het rode pakketje dat wij jou hebben gegeven, had ik eerder voor mezelf in een grotere versie gekocht!

Quilt ze!

Marion

rosabeer

Hoi Marion,
Bedankt voor je reactie om mijn blog.
Het haakpatroon is op zich niet zo moeilijk.
Ik ga vandaag eens kijken waar ik het ook alweer vandaan heb, en dan hoor je later meer van me.
Groetjes en een fijne week.
Marja

Inge Slaats

Leuk dat je op mijn blog was!
Deze driehoekjessampler wordt vast erg mooi, ik houd van deze traditionele blokken en rood en bruin is heel mooi bij elkaar, kortom...je blokken zijn schitterend!