CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 20 januari 2010

Speciaal voor Pauline


Ik kreeg op mijn privemail een berichtje van mijn quiltvriendin Pauline dat ik wat vaker iets nieuws op mijn blog moet zetten. Ze kijkt nl elke dag en er staat niet elke dag iets nieuws op. NEE PAULINE!!! Daar heb ik ook niet elke dag de tijd voor!! En als ik alleen maar nieuws op mijn blog zet, kom ik niet aan quilten toe waardoor ik geen nieuwe foto's kan maken van mijn vorderingen en dus niets nieuws op mijn blog kan plaatsen!!

Ach, maar ik heb nog wel wat foto's die ik met jullie wil delen. Zoals van deze sterrenquilt. Ik heb hier nog steeds geen geschikte naam voor bedacht. De top was al enkele jaren klaar maar ik kwam er niet aan toe om hem af te maken. Ik heb hem uiteindelijk door Marion Meessen van The Finished Quilt machinaal laten quilten.

7 reacties:

pauline

Zie je wel, het helpt wel als ik je achter de vodden aan zit, haha.
Het blijft een mooie quilt, die rooie zonder naam.
Als je nu helemaal zonder foto's zit begin je maar bij je quiltvriendinnen te fotograferen. Komen onze quilts ook eens op het net, haha.
Quilt ze,
Pauline

Anja.M

Het is een prachtige quilt Marion.
Zelf zet ik ook niet iedere dag iets op mijn blog, zo veel werk heb ik ook niet om te laten zien.

marianne

Het lijkt of de sterren licht geven op de achtergrond. Prachtige quilt!
Marianne

Marijke Korving

Hallo Marion, heb even op je blog rond gekeken wat heb je al veel mooie dingen gemaakt of nog mee bezig ga je vaker bezoeken.
groetjes van Marijke

inge

heel mooi in die warme kleuren!

Marion Meessen

Hoi Marion, ik wilde je laten weten dat ik ook regelmatig een kijkje op je blog neem, ben erg benieuwd naar je volgende paarse project, en leuk dat je de naam van the finished quilt noemt. Groetjes van Marion.

Anoniem

Hallo Marion, wat dacht je van twinkel twinkel little star!
Anne Cevat