CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 26 januari 2010

Weer 2 samplerblokken klaar

Kijk 's aan, ondanks de drukte van de afgelopen tijd heb ik toch 2 samplerblokjes klaar!! (0f had ik al gemeld ze klaar te hebben maar nog niet op de foto gezet?) Nou ja, geeft niet; hier zijn ze dan!

Zo meteen ga ik de laatste hand leggen aan de medaillonquilt. Ik moet nog 3 hoekjes quilten. Ik hoop dat ik er deze week ook aan toe kom om de bies er aan te zetten, maar ik ben met vriendinnen druk bezig met het naaien van onze carnavalskleren. We hebben (alweer.....) een moeilijker patroon uitgezocht dan we van plan waren, dus ik heb maar wat werk mee naar huis genomen. En als de naaimachine dan toch op tafel staat......

4 reacties:

katrien

mooie blokjes heb je weer gemaakt.

Isabella

Je blokjes zijn mooi geworden, succes met de carnavalskleding. Wij hebben het ons dit jaar makkelijk gemaakt en hebben alles gekocht.

Anja.M

Mooie blokken en kleuren.
Succes met de carnavals kleren.

pauline

Ben gelukkig weer on-line en kan je blokjes bewonderen. Op een foto zien ze er toch anders uit dan in het echt.
Ik blijf het een mooie kleurencombinatie vinden.Nog veel succes met al het naaiwerk aan de vasteloaveskleier.
Pauline