CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 19 februari 2010

2 samplerblokken klaar.... maar niet heus



Tijdens de carnavals-periode heb ik af en toe thuis toch wat genaaid. En wel aan dit blok. Ondanks de alcohol in mijn bloed en weinig slaap heb ik dit blok toch heel mooi gemaakt, vind ik zelf.....

In tegenstelling tot dit blok dat ik met name gisteren tijdens de Qbee bij Marij in elkaar heb gezet. Blij als ik was weer wat productie te hebben geleverd, heb ik de blokken vlug gestreken en op de foto gezet. En oh jee, toen ik de foto van dit blok zag, zag ik pas dat ik een fout had gemaakt!!!! Kunnen jullie het zien?? Dat wordt weer uithalen!! En wat leer ik hieruit? Alles wat je op de QuiltingBee naait moet je extra controleren! Je kunt beter met drank op patchen dan onder het kletsen!

Of ligt het toch aan deze week?
Ik moest voor mijn medaillonquilt nog stof hebben voor de bies. En die wilde ik bij Jacqueline van de Log Cabin kopen; daar had ik de meeste stofjes voor deze quilt gekocht, dus zij zou zeker iets hebben wat ik erbij kon gebruiken!!!
Woensdag tegen 17.00 uur bedacht ik dat, dus ik naar Hillensberg rijden (gelukkig maar ca 10 minuten), maar Jacqueline had net dicht. Voor de zekerheid keek ik nog even op het bordje met de openingstijden: inderdaad maandag t/m woensdag tot 17.00 uur open. Dat ze op donderdag dicht was, wist ik. Dus ik vanmorgen om 12.00 uur weer richting Hillensberg gereden; ging ze vandaag pas om 14.00 uur open!!! Dus vanmiddag om 15.00 uur voor de 3e keer deze week naar Jacqueline gereden. Dat is een duur biesje geworden.....

4 reacties:

Daniëlle

Driemaal is scheepsrecht!! Je kunt in ieder geval niet zeggen dat het "zomaar" een biesje is geworden hihi! De samplerblokken zijn schattig! Mooie avond nog! Groeten, Daniëlle

katrien

Mooie blokjes ,en ja een klein foutje,blokjes omgedraaid.Maar moet het er echt uit ?

Anja.M

Gelukkig hoef je niet zo lang te rijden naar Hillensberg, voor mij is dat een half uur.
Ze zijn wel mooi geworden, en ja het had een licht blokje moeten zijn.

pauline

Ha,ha, ha. En we waren nog wel zo rustig op de quiltingbee bij Marij!!!! Och, denk maar zo. het houd je van de straat.
fijn weekend,