CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 27 februari 2010

Blue wave


Op 27 december is een blue wave gestart. Deze blue wave zou elke 27e van de maand groter en groter moet worden. Ik ben ook maar 's gaan zoeken in huis of ik blauwe spulletjes heb. Dat valt vies tegen hoor....
Blauw was vroeger mijn lievelingskleur, maar tegenwoordig heb ik nauwelijks blauwe spulletjes in huis of blauwe kleren.
Dit theepotje en deze klompen staan in de kelder. Daar heb ik onder de open trap een soort halletje waar ik oud kinderspeelgoed heb staan zoals een kinderfornuisje, tafeltje, stoeltjes, commode, bedje. En onder het bedje staan deze blauwe klompen. Deze heb ik ooit voor DS gekocht, maar hij heeft ze nooit gedragen. Zelf heb ik vroeger heel veel op klompen gelopen. Begin 70er jaren was dat volgens mij mode (of 't was mijn eigen mode). Ik had dan een strakke, korte spijkerbroek aan met daar overheen hele bonte beenwarmers tot over de knie en daaronder droeg ik de klompen.
Dit delftsblauwe bord en deze koffiekan en suikerpot van keuls blauw staan in de woonkamer in mijn vitrinekast. Ik heb nog een paar delftsblauwe borden, maar die staan wat hoger in de vitrinekast en ik had (nu nog) geen zin om ze er uit te halen voor de foto. Volgende maand misschien....

3 reacties:

Joke

Leuk! Nog een Blauwe Golf gevonden. Geweldig die blauwe klompen en het Delfsblauwe bord is trouwens ook de moeite van het bekijken waard.
Deze Blue Wave is nieuw voor mij; deze maand doe ik ook mee en kijk wel hoelang ik blauwe spulletjes kan blijven "aandragen".

fijn weekend verder,
Joke.

pauline

Leuk die "blue wave". Ik heb meteen mijn blauwe quilt op de blog gezet.
Ik kan nog wel een tijdje vooruit met blauwe spulletjes, ondanks dat er laatst een hele lading blauwe flessen naar de glasbak verhuist is.
Ben je nog druk bezig met de stitchery? Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik heb wel gemerkt dat er van quilten niet veel meer terecht komt sinds ik zit uit te zoeken hoe de blog werkt.
fijn weekend nog,
Pauline

margreet

Hoi Marion, wat leuk dat je op mijn blog bent geweest! Ik zit net op je blog te kijken en vind je medaillonquilt echt supermooi!! Het zijn helemaal mijn kleuren. Ik kom nog eens langs hoor! Groetjes, Margreet