CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 14 februari 2010

Carnaval


Zoals ik al eerder op mijn blog heb gemeld, heb ik even quiltpauze. Het is namelijk CARNAVAL en dan heb ik geen tijd (of geen zin?) om te quilten. We zijn vrijdag en zaterdag al flink op stap geweest in Roermond, Echt en in ons eigen Koningsbosch. Wat je al hebt gehad, kunnen ze je immers niet meer afpakken, toch? Dat we dit jaar een witte carnaval zouden krijgen, dat had ik niet verwacht. In Maastricht is al besloten dat de praalwagens niet mee mogen trekken in verband met de gladheid. Ik vraag me af hoe dat in Sittard zal gaan, waar ook altijd prachtige wagens meerijden en hoe dat morgen in mijn eigen Koningsbosch moet gaan met de optocht. Gelukkig worden de meeste straten waardoor de optocht trekt, nog steeds vrij gemaakt. Als foto hou ik het even bij mijn carnavalstulpen. Na de carnaval zal ik een kleine selectie uit de carnavalsfoto's op de site zetten.