CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 20 februari 2010

Een AFFO

Een paar weken geleden had ik al het quilten aan de medaillonquilt voltooid. Woensdag heb ik de quilt recht gesneden


Nadat ik vrijdag eindelijk mijn stof voor de bies had gekocht, kon ik de bies gaan snijden, strijken en aan de quilt naaien.


Vrijdagavond heb ik de bies met de hand aan de achterkant vastgenaaid inclusief de tunnel.


En voordat-ie vanochtend de wasmachine in ging (jaaaa, ook ik heb 't aangedurfd) wilde ik voor de zekerheid nog een foto maken van de quilt. Zou-ie vernield uit de wasmachine komen, dan had ik in ieder geval nog een foto..... Maar Tigger vond dat de quilt nog 1 keer door hem onder poten moest worden genomen. Ach ja, dat moet toch kunnen....


En ja hoor, hij kwam prima uit de wasmachine en later uit de droger. En nu hangt hij in de woonkamer te pronken. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Als naam voor deze quilt heb ik bedacht: "Een nieuwe start" omdat deze quilt de eerste was waar ik weer aan begon na een hele poos quiltstilte. Toepasselijk toch???


Nu deze quilt klaar is, kan ik de vriendinnenquilt gaan quilten. Ik denk dat ik morgen ga sandwichen. Leuk werkje :(

9 reacties:

Klaske

Geen centje pijn hé in de wasmachine en droger. Ik zat er geen moment over in!Hij is prachtig geworden,Marion!Fijn weekend!

pauline

Zit ik op de late avond nog wat aan de "kloemel" en zie ik dat je quilt klaar is. Wat goed van je en wat is hij mooi geworden. Ik vind de naam ook erg leuk bedacht.
Psss, ik zat eigenlijk op jouw blog te zoeken naar een manier om een blog te beginnen. Maar er zal jammer genoeg "deskundige"hulp ingeroepen moeten worden, hi,hi.
Fijne zondag nog en maandag met frisse moed weer aan het werk.

Anja.M

Wauw! hij is erg mooi geworden.
Altijd spannend he hoe hij uit de wasmachine komt, ik ben altijd blij als er niets geks mee gebeurd is.

Gonny

Ik heb helemaal geen medelijden met je dat je drie keer naar The Log Cabin bent gereden. Had je om 12 uur maar naar mij moeten komen om koffie te leuten, had je er nog gebak bijgekregen ook. in Pauline haar woorden: hihihihi.

katrien

Hele mooie quilt.

Mascha

Prachtig.
Groetjes Mascha

WilmaKuin

Hij is prachtig!!! Heerlijk een Affo!!

Berbel

Een hele mooie quilt.
Ik ga je volgen, ben benieuwd naar wat je nog gaat maken.
Groetjes berbel

Aart

Hij is erg mooi geworden, wie weet ga ik ook wel zoiets maken. Hou mijn blog in de gaten!
http://quiltaart.blogspot.com