CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 6 februari 2010

Een zilveren quilt??



Nee hoor!!!
Dit is een detail van de stof die we verwerkt hebben in onze carnavalspakken. De pakken voor de optocht op carnavalsmaandag zijn klaar! We hebben blauw-paarse pakken en zilveren kragen. De kraag zie je hier op de foto. Het hele pak krijgen jullie pas te zien na de carnaval.






Ik heb gisteren het eerste blok van de "QQQ Bundelquilt" geknipt. Komende woensdag is Qbee bij Pauline, dan ga ik het blok in elkaar zetten.

4 reacties:

pauline

Dat ziet er goed uit zeg. Ben benieuwd hoe die in het echt uitziet.

Daniëlle

Heb net nog even het plaatje bekeken van de QQQ maar het is een hele klus lijkt me, gaaf hoor!! Is dit het middenblok of niet? Veel plezier een woensdag met in elkaar zetten! Mooie dag vandaag!

Cybele's patch

Dat worden mooi pakken. Ben heel benieuwd hoe jullie er uitzien. Gaan jullie met de optocht in Sittard mee?

Marion

@Cybele's patch: Bedankt voor je reactie. De optocht in Sittard loop ik al jaren niet meer mee. Deze pakken zijn voor de optocht "op de Boesj". Twee optochten, twee dagen achter elkaar, kan ik niet meer aan. ...en dat ligt niet aan het lopen.....