CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 26 februari 2010

EERSTE......



Geloof het of niet, maar in de ca. 18 jaar dat ik al quilt (ja ja, jong begonnen), heb ik nog NOOIT een stitchery gemaakt!!! Tja, aan het ene begin je jong, aan het andere begin je als je wat ouder bent. Ik heb vroeger (nog voordat ik met quilten begon) wel geborduurd (kruissteekjes, anders niks), maar deze hobby heeft niet echt doorgezet bij mij. TOT NU! Deze week heb ik mijn EERSTE STITCHERY gemaakt. Deze bruiloftstaart komt in het quiltje voor mijn ouders. Ik heb zojuist een nieuwe tekening overgetrokken die ik (denk ik) vanavond lekker ga stitchen (zo noem ik dat dan toch???).


En weet je wat ook het EERSTE is?? Dit sneeuwklokje in mijn voortuin! Daar moest wel eerst de sneeuw voor verdwijnen... En nu is het wachten op al die andere sneeuwklokjes, krokussen, narcissen en tulpen die ik in het najaar in mijn voortuin heb geplant. Ik kan bijna niet wachten!!!!

5 reacties:

pauline

Hoi Marion,

wat is de stitchery leuk geworden. Een echte feesttaart....mag ik een stukje, mmmmm.
Dat heb je wel snel gedaan. Maar het is dan ook erg leuk om te doen. Pas maar op dat je er niet een nieuwe verslaving bijkrijgt.
Bij mij staan de sneeuwklokjes ook al in volle bloei, echt een lente-voorbode. Dat geeft je weer moed om te geloven dat de lente er toch aan komt, ook al regent het pijpenstelen.
fijn weekend

Klaske

Leuke stitchery Marion, kruisjes zijn aan mij ook niet besteed, een stichery is wel leuk om te doen.Fijn weekend!
Zou de lente er dan echt aan komen?

Berbel

oh, een sneeuwklokje!
Ik kijk ook al elke dag of ik wat ontdek, maar tot nu toe heb ik in mijn tuin nog niets gezien.
groetjes berbel

katrien

Heel mooi hoor voor je eerste stitcherie.

marianne

Zo zie je maar weer je bent nooit te oud om iets nieuws te beginnen. Het resultaat mag er zijn. Heel leuk!!
Ik lees nu een leuk boek, het heet de quiltclub. De een begint met vijf jaar, de ander met dertig, het kan allemaal!!
Als ik je foto zie van het sneeuwklokje wordt het toch eens tijd dat ik ook op zoek ga naar de eerste lentetekens.
Nog een fijne dag.
Groetjes Marianne