CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 27 maart 2010

Blue wave


Dit is de tweede keer dat ik mee doe aan de blue wave, elke 27e van de maand, maar ik geloof niet dat ik nog vaak mee kan doen. Ik heb dus echt nauwelijks blauw in huis staan......
Dit poppenbedje met deze holly hobbie (lag vroeger echt bij mij in bed) staat in de kelder. Daar heb ik onder de open trap een hoekje met kinderspeelgoed. Daar staat ook dit oude winkeltje.


Dit delftsblauwe bordje staat in mijn vitrinekast. Daar staan er nog een paar, maar daar kwam ik niet goed bij om een foto te maken. Moet ik er een keer helemaal uit halen. De pop krijgen jullie er als extraatje bij!

Tja, en deze envelop is ook blauw.........


Ik heb hard gewerkt aan de quilt voor mijn ouders. Binnenkort een update!!

5 reacties:

Anja.M

Tja, bij mij in huis zul je nauwelijks blauw tegen komen.
Hooguit in een quilt een stukje, het is namelijk niet mijn kleur.
Het oude winkeltje is wel erg gaaf.

pauline

Leuke spullen heb je. De volgende keer dat er bij jou bee is moet je ons toch eens een rondleiding geven!
fijn quiltweekend.

Marianne & Marie-José

Wat leuk die holly hobbiepop. Marie-Jose heeft precies dezelfde, dan is die toch wel heel wat jaartjes meegegaan als jij ze ook al had. Ze had ook nog een tasje waar deze pop op stond. Ze was altijd al tassenfan.Het zusje van holly hobbie was Sarah Kay (bij Marie-Jose althans), maar die was groen.
Een grappig oud winkeltje.
Groetjes Marianne

Anoniem

Leuk hier ook de b wave tegen te komen !!

wat een prachtig bedje en een schitterend keukentje !!

Hier even gezellig rond gekeken en mooi werk gezien.
En ik zag mr Edwards ook onder de quilt liggen ;-))

marian'ne m

Cybele's patch

Leuk dat oude speelgoed. Je winkeltje is zo schattig. Zo'n Holly Hobby heb ik nog op zolder liggen van de kinderen. Goed ingepakt. Later vinden ze haar vast weer leuk!