CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 9 maart 2010

De sampler



Afgelopen week heb ik weinig aan mijn quiltwerk gedaan. Omdat ik 4 dagen per week werk, moet het naaien en quilten toch voornamelijk 's avonds worden gedaan. Vorige week heb ik donderdagavond een myleneparty gehad (zeg maar gewoon: wijnavond met vriendinnen), op vrijdagavond een dropping gehad (door de regen en sneeuw. koud dat 't was!!! brrrrrrrrr). De hele zaterdag ben ik een grote aankoop gaan doen voor mijn tweede hobby. Wat dat is, vertel ik over een week of 3 als ik mijn aankoop hopelijk krijg en jullie een foto kan laten zien. Op zondagochtend heb ik gehobbied (die andere dus) en 's middags had ik kantinedienst bij de voetbalclub. Dat doe ik zo'n 3 a 4 keer per seizoen en zondag was 't mijn beurt weer. En maandagavond ben ik naar de zumba geweest. Tja, wanneer moet je dan met je naaiwerkje op de bank gaan zitten???? En als ik dan zit, gaat er ook heel wat tijd in zitten om jullie blogjes bij te houden. Morgen heb ik gelukkig weer quiltingbee. Dit keer bij Mariet, de zus van Pauline. Dan kan ik de draad weer oppakken. Moet ik wel vandaag wat lapjes gaan knippen, anders heb ik morgen niks te doen........

1 samplerblok heb ik tussen de drukke bedrijven door kunnen maken. En vorige week had ik al de driehoeken aan de andere samplerblokken genaaid. Ik heb de blokken al eens aan elkaar gelegd. Kunnen jullie zien hoe de sampler uiteindelijk moet worden. En nu snel lapjes gaan knippen! Tot de volgende keer!

groetjes,
Marion

8 reacties:

pauline

Welkom terug in blogland, ik begon al ongerust te worden!!
Zo te zien heb je toch nog hard doorgewerkt en de tussenblokken ertussen gezet.
Je andere aankoop zal wel zweten en trappen te maken hebben, of niet?
Neem je morgen alles mee?
tot dan

Klaske

Ben benieuwd naar je 2e hobby!Leuk hé kantinedienst bij de voetbalclub, ik doe het ook!Mooi blok is het geworden, je gebruikt mooie stofjes!

Berbel

Een mooie kleurenkombinatie,zeg!
En zo netjes genaaid.
Ben benieuwd naar die andere hobby, wat zal ´t zijn?
Groetjes Berbel

Anja.M

Dat ziet er al erg mooi uit Marion.
Je maakt me wel nieuwsgierig wat je andere hobby is.

Isabella

Hier nog al iemand die nieuwsgierig is naar je andere hobby. Wel flauw dat je ons 3!!! weken in spanning laat zitten ;-)
Mooie kleuren gebruik je voor je sampler

Daniëlle

Oef wat wordt de sampler mooi zeg! Toch heel knap hoor dat je met zoveel andere dingen nog een gaatje weet te vinden voor het maken van een blokje. Succes met snijden! Mooie dag verder! Groeten, Daniëlle

Mariet

Hallo Marion.

Zo nu ben ik ook volger.
Leuk he. Tot de volgende keer.

Groeten.

Marianne & Marie-José

Hoi Marion,
Wat heb je dat leuk bedacht met die tussenblokken, waar ook de driehoeken weer in terugkomen. Ik vind het heel mooi worden.

Ik vraag me af of wij je tweede hobby ook niet kennen, of dat ik het helemaal vergeten ben.
Doe jij dat allemaal in dezelfde uren als wij in een etmaal hebben? Kun je ons niet een tip geven.
Ik wist ook niet van je zumba, zo lees je nog eens wat op het blog. Wij zaten er ook al een tijdje aan te denken. Bewegen op muziek is wel erg leuk en goed voor de lijn.
Groetjes Marianne