CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 20 maart 2010

Klosjesdag


Kijk 's: 3 klosjes klaar!!
En daar blijft het (althans voorlopig) ook bij. Niet dat ik niet ook aan het schitterende project van de klosjesquilt zou willen beginnen hoor! (en misschien doe ik dat ooit nog wel) Maar dit is het begin van de quilt voor mijn ouders in het kader van hun 50-jarig huwelijk.




Ik heb de stitcheries voor deze quilt klaar en heb gisteren een schets gemaakt hoe de quilt er uit zou moeten gaan zien.

Ik had bij haar al blauwe, rose en beige stofjes gekocht, en ik heb er gisterenavond toch nog rode en bruine bij besteld. Ik denk dat de quilt anders wat te zoet zou worden. Ik moet nu hard gaan doorwerken aan deze quilt (zeg maar: quiltje. Ik heb hem nu gepland op 60x80 zonder rand). Hij moet begin mei klaar zijn. Als ik nou 's wat minder zou bloggen en wat meer zou patchen???

8 reacties:

Klaske

Ja dat bloggen vreet tijd, maar is wel heel erg gezellig om bij elkaar op visite te gaan.
je quilt voor je ouders word erg leuk!!!Hier zullen ze vast blij mee zijn(Jouw ouders zijn vast, net als die van mij geen bloggers.
Succes en het gaat je vast lukken om hem op tijd af te krijgen!Fijn weekend.

pauline

Heb je de quilt in EQ6 gemaakt? Zo ja, dan kun je hem ook goed laten zien aan ons nieuwsgierige lezeressen. Je hebt wel hard doorgewerkt aan de stitcheries.
En ja, dat bloggen kost veel te tijd, maar het is ook zo ontzettend gezellig om met een beker koffie bij de hand overal even op bezoek te gaan.
Fijn weekend.

Hennie

Mooie klosjes, succes met de quilt voor je ouders de stitchery ziet er erg mooi uit ik ben benieuwd naar het resultaat.
Fijn weekend Hennie.

Anja.M

De stitcheries zien er al erg mooi uit.
En ja dat bloggen is hier ook een probleem maar o zo leuk.

Daniëlle

De stitchery van de stoel is goed gelukt zeg! De vorige keer had je er nog geen patroon voor. Enne .. wanneer we je missen weten wat je aan het doen bent hihi! Veel plezier met het maken van de quilt! De klosjes komen tzt wel hihi! Mooi weekend verder, groeten, Daniëlle

Marianne & Marie-José

Ik geloof dat ik het bloggen ook steeds leuker ga vinden,maar zit ook met het tijdgebrek.
De quilt voor je ouders schiet al aardig op zo te zien. Het is ook wel heel leuk om te doen voor zo`n speciale gelegenheid.
Nog een fijn weekend en quilt ze
Marianne

Janine

Hoi Hoi,

Ik denk dat het een hele leuke quilt gaat worden veel plezier met het maken en hou ons op de hoogte

Yvonne aka sommeke

Wel blijven bloggen hoor, anders zien wij niks meer van dat moois van jou! ;-)