CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 29 maart 2010

Langzaam maar gestaag


groeit de quilt voor mijn ouders. Dit is een ongeveer een kwart van de quilt. Links hiervan moeten nog vier log cabins komen. De blokjes in de strips zijn 4x4 cm. De klosjes rechts zijn 8x8.En deze blokjes zijn ook 8x8. Daar heb ik me toch ff op verkeken hoor! Volgens mij heb ik over één blok wel 3 uur of zo gedaan. Het schoot niet echt op!! Van de log cabins heb ik er 2 af en moet ik er nog 2 maken. Die zijn ook veel werk.
(je moet even scheef kijken. Ik heb het talloze keren geprobeerd om deze foto's recht te plaatsen, maar het lukt steeds niet..... grrrrrrrrr)

Ik hou het voor de rest toch bij wat grotere patroontjes. Zoals jullie zien moet het quiltje namelijk op 3 mei klaar zijn (op 2 mei zelfs, want dat is de zondag waarop mijn ouders het feest vieren (klein hoor, alleen met de kinderen en kleinkinderen)).

Vandaag heb ik niets aan het quiltje gedaan. Ik ben met mijn vriendinnen naar de zumba geweest. Sinds een aantal weken drinken we na de zumba een portje (of twee). Erreg gezond moet ik zeggen!!!! We spreken nu al over de portschool in plaats van de sportschool...... We hebben flink wat lol gehad onder het genot van de sportje eh portje. En nu even een update voor jullie en dan naar bed. Morgen moet er weer gewerkt worden!!!

7 reacties:

quilting Jeannet

Wat een leuk idee! ik wordt dit jaar 50.......dus als je ouders hem niet leuk vinden (lol)

groetjes, Jeannet

pauline

Ook heb zijn het kleine blokjes, het schiet toch al aardig op. Maar het wordt toch een beetje haastwerk, het is zo mei. En dan ook nog de regiodag.
Maar gelukkig kun je je nog ontspannen met je sport, hik, sorry...port. Lekker toch, af en toe een portje (met een stukje geitenkaas mmm)

Gonny

Het begint al aardig ergens op te lijken, wetend dat je verhoudigsgewijs nog niet lang bezig bent, mijn petje af. Geniet tussendoor maar lekker van je sport-port als afleiding. Slaap je lekker ontspannen zonder aan die kleine lapjes te denken.

Daniëlle

Je hebt al weer wat blokjes af! Knap hoor! Enne ... niet teveel aan de port hoor anders staat dalijk alles scheef hihi! Mooie avond en succes met de rest van de quilt! Groeten,Daniëlle

wilmakuin

PRACHTIG!!! Wat zullen ze blij zijn met je werk!!
wat een mooie stofjes zie ik toch!!
;o)

Mariet

Wat wordt het quiltje mooi. Ben benieuwd op de volgende bee. Wel meenemen.

Sabine

Leuke blokken :-)
Ik draai mijn foto's voor het uploaden, via de oude blog-manier... Misschien dat dit werkt :-)