CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 17 maart 2010

Lente


Heeeeerlijk, wat een dag vandaag! De zon schijnt, ik kan voorzichtig zonder jas naar buiten (niet te ver hoor, dan gaat de jas toch gewoon aan). Tijd om jullie mijn lentequilt te laten zien. Deze quilt heet narcissenhart en is door onze Quiltingbee gezamenlijk gemaakt, zeg maar een "round robin", maar destijds kenden wij die benaming nog niet. Het hart van de quilt is door mij zelf gemaakt en moet de bloem van een narcis voorstellen. De 1e rand is door Maria gemaakt, de tweede door Marianne D., de derde door Pauline en de vierde door Marianne G. We hadden een planning gemaakt en tijdens de bee werden tassen heel geheimzinnig geruild. Dat was echt leuk om te doen!!! Ook hadden we bij elke quilt een boekje gemaakt waar iedereen iets inschreef over zijn rand en de stoffen.

Ik denk dat ik vanavond weer 's aan de stitchery voor mijn ouders ga werken of quilten aan de vriendinnenquilt, dus later deze week een quilt update!!

Allemaal een zonnige dag gewenst!

9 reacties:

pauline

Dat de gewonnen stofjes leuk zijn weet ik zeker, want ik heb de rolletjes al bij jou gezien, haha.
Leuk dat je die quilt laat zien, ik zal die van mij ook eens opzoeken en op de blog zetten.
Lekker weertje, he? Ben je al in de tuin bezig? Ik wacht tot vrijdag (St. Joep) om viooltjes te kopen.
Quilt ze.

Yvonne aka sommeke

Dat is een erg geslaagde Round Robin! Complimenten aan de dames-medewerkers allemaal!

Klaske

Mooie lentequilt, en dat jullie het met z'n allen hebben gedaam daar word het nog leuker van.Goed idee!Succes met je stitchery.

Margreet

Wat een prachtige lentequilt! Leuk om te doen zo'n Round Robin, zeker als je ook nog een boekje bijhoud. Goed idee!

Daniëlle

Daar worden we nou vrolijk van: een leuke lentequilt! Leuk geworden joh, want is het een heel avontuur zo'n Round Robin. Mooie dag verder! Groeten, Daniëlle

WilmaKuin

Oh wat grappig!! Jij en Pauline komen dus op de bee bij MarianneD....

WilmaKuin

Oeps... zo komen de roddels in de wereld....
*Ü*

Nu heb ik hem wel aangeklikt....

katrien

Mooie round robin.

Cybele's patch

Mooie quilt, lekker fleurig. Wij zijn ook met de bee aan een round robin begonnen. Heel benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit zal zien.