CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 maart 2010

Quilting Bee


Vandaag was de tweewekelijkse quilting bee bij mij. Marianne had zich al afgemeld omdat ze moest klussen in het nieuwe appartement van Marie-Jose, en vanmorgen belde Gonny af omdat ze ziek was. En toen waren er nog maar 3 quilters over: Pauline, Mariet en ik. Zat ik daar met mijn Limburgse vlaai..... (zie mijn blog van gisteren en de reactie van Pauline). Ach, we hebben het ons toch laten smaken!!!
Op de foto van linksboven met de klok mee: de appelkietsjenquilt van Pauline met MIJN Wilmarolletjes, Mariet aan de bundelquilt (we moeten toch een andere naam gaan bedenken voor dit project), mijn rommeltje tijdens de bee, het resultaat van gisteren en vandaag voor de huwelijksquilt en als laatste Pauline, ook werkend aan de bundelquilt. Zien jullie het dat die twee zussen zijn??? Hoewel ze een ander kapsel hebben en er een paar jaartjes tussen beide zit, wordt de een toch regelmatig voor de ander aangezien (en andersom natuurlijk). Tja, en de schrijfster zelf staat niet op de foto. Dat zal wel gebeuren als over twee weken de bee bij Pauline is........ (en terwijl ik dit schrijf zie ik Edward van Little House on the Prairy lekker slapen onder een quilt. Wat is 't toch een heerlijke serie)

7 reacties:

Klaske

Dat ziet er erg gezellig uit, Marion!!
En inderdaad je kunt het zien dat ze op elkaar lijken.

Aart

Lijkt me heel gezellig bij jullie! Het is dat ik gisteren ook een Bee had.
http://quiltaart.blogspot.com

pauline

Het was ook gezellig en de vlaai smaakte heerlijk. Maar je moet er ook maar eens bij schrijven dat de blokken die gemaakt worden op de bee ook vaak weer uitgehaald moeten worden omdat ze verkeerd zien door al dat gekwebbel.
Aha, dus jij kijkt ook naar Little House..., volgens mij kijken er heel veel quilters naar.

Daniëlle

Ja hoor, het is familie!! Altijd gezellig om samen een steekje te prikken toch?! Ja, ik beken, ik kijk ook naar Little House...., leuk he die quilts hihi! Mooie avond, groeten, Daniëlle

Maud

Hoi Marion,
Leuk dat je kijkje nam op mijn weblog, natuurlijk moet ik ook even op jouw weblog kijken! Mooie quilts maak je! Ik ga jou ook zeker volgen.
groetjes Maud

Anja.M

Dat ziet er weer erg gezellig uit, maar dat zijn bee's altijd toch!
Ik kijk ook regelmatig naar Little House on the Prairy en dan roep ik vaker kijk een quilt, dan kijken mijn mannen mij aan van daar heb je haar ook weer!

Isabella

Leuk zo'n bee, dat is altijd gezellig