CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 23 maart 2010

Verrassing!!!


Ik had vandaag vergadering in Den Bosch met het team van P&O-adviseurs regio zuid. Zo'n vergadering hebben we 1 x per maand, dus niets aan de hand zou je denken.... totdat mijn leidinggevende even "weg moest" en terug kwam met deze bos bloemen en een Brabantse (tja, je kan niet alles hebben) vlaai. En dat alles omdat ik morgen mijn 12,5 jarig ambtsjubileum (ja.... rijksambtenaar) heb. Leuk he??? Daar hoort ook een gratificatie bij die ik deze week bij mijn salaris ga ontvangen (wat zal ik daar 's mee gaan doen???) en een hand en cadeautje van onze directeur. Maar die was vandaag verhinderd en komt naar onze volgende vergadering. Ik neem toch aan dat we dan weer vlaai krijgen????

En toen ik thuis kwam lag er al een envelop van Wilma met daarin de stofjes die ik vrijdag had besteld. Gisteren kreeg ik bericht dat ze ze had verstuurd. Ik had wel gehoopt dat ze er vandaag al zouden zijn, maar had voor de zekerheid toch maar op woensdag gerekend. Kon 't in ieder geval niet tegenvallen......
Mooi zijn ze he? Ik ga ze in de huwelijksquilt verwerken. Daar ga ik vanavond aan werken (ga echter eerst sporten zo meteen) en morgen op de Quiltingbee bij mij thuis. Daarna is weer een update. Dus, tot morgen!!!!!

8 reacties:

Janine

Dat is nog eens een leuke verrassing zeg.
alvast van harte gefeliciteerd

groetjes janine

pauline

Proficiat alvast. Ik weet nog goed dat je er begon met werken. Wat gaat de tijd snel.
Ik neem aan dat er morgen ook vlaai (echte Limburgse) is, LOL
Heerlijk die rolletjes stof, he? Ik zie dat ik die van mij helemaal niet mee hoef te nemen, jij hebt dezelfde.
tot morgen.

Daniëlle

Dat is dus vandaag: proficiat!!! Het is toch zo voorbij 12,5 jaar he. Leuk om zo verwend te worden maar de envelop van Wilma.... om te smullen zo mooi zijn ze. Veel plezier met het snijden van de stof voor de speciale quilt! Mooie dag, groeten, Daniëlle

Isabella

Gefeliciteerd met je jubileum. Wel leuk om zo verrast te worden.
Mooie lapjes heb je besteld.

Mascha

Gefeliciteerd! Mooie lapjes van Wilma.
Groetjes Mascha

conny's quilts

Gefeliciteerd met je jubileum, leuk dat ze je er zo mee hebben verrast! Mooie lapjes!

wilmakuin

Leuk dat ze je zo hebben verrast!! Gefeliciteerd!!

Marianne & Marie-José

Proficiat met je jubileum. Wat jammer nou, heb ik de vla gemist.
Groetjes Marianne