CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 maart 2010

Weer een stapje verder.....



Vanmorgen heb ik de vriendinnenquilt gesandwich. Dat vind ik toch zo'n leuk werkje (ahum)!!! Wat over de vloer kruipen op je knieën, dan weer gehurkt, dan op je kont zitten; allerlei ongebruikelijke standjes die ik gelukkig slechts hoef in te nemen als er weer een top klaar is!!! En net op het hoekje van de quilt scheen de heerlijke voorjaarszon door het raam. En dan is er voor Tigger niets lekkerders om daar even te gaan zonnen. Ach, waarom niet? Er is volgens mij geen beter leven dan een kattenleven.



Deze stofjes heb ik afgelopen zaterdag al van de postbode gekregen. Ik had ze bij Wilma besteld naar aanleiding van haar blogbericht. Ik ga ze gebruiken voor het quiltje voor de 50-jarige huwelijksdag van mijn ouders in mei. Ik heb de 2e stitchery bijna af. Ik moet de snaveltjes van de duifjes nog.... Krijgen jullie binnenkort te zien!!

En deze twee blokken van de sampler heb ik af! Nou ja, het ene blok heb ik gedeeltelijk moeten uithalen en opnieuw moeten maken omdat ik een blokje verkeerd had genaaid. Het andere blok is echt spikslinternieuw. Ik ga deze blokken vervolgens vergroten door er weer driehoeken aan te zetten, dat zien jullie wel in een volgend blog. Nu moet ik snel met DS naar de kapper en de sportwinkel. De voetbalschoenen zijn weer 's te klein.....

Fijne dag nog en quilt ze!

10 reacties:

Klaske

Heerlijk werkje hé maar het scheelt je hebt lief gezelschap!Mooie lapjes heb je gekocht voor je ouders hun sprei, mijn ouders zijn volgende week 40 jaar getrouwd en ik popel om hun Blue te geven maar ik moet nog even geduld hebben,zucht....

Mascha

Mooie stofjes heb je uitgekozen. Dat zal wel erg mooi worden. Net zoals deze twee blokken.
Groetjes Mascha

WilmaKuin

Wat een leuke bestemming voor je lapjes!!
De blokken erg mooi!!

pauline

Wat ben je weer lekker opgeschoten met je blokjes. En de stofjes van Wilma zijn erg mooi van kleur. Neem je ze volgende week mee?
En zijn jullie nog geslaagd voor nieuwe voetbalschoenen?
groetjes,
Pauline

Berbel

Die stofjes die je daar gekocht hebt, vind ik super mooi, helemaal mijn smaak!
Mijn kat heet Tiger(spreek:Tieger)
Groetjes Berbel

Marianne & Marie-José

Wat zijn de blokjes mooi. Leuk het molentje in een andere kleur. Speciaal effect. Heel leuk gevonden!! En wat een mooie stoffen, prachtige kleuren. Het wordt vast een heel apart quiltje voor je ouders. Ze zullen er heel trots op zijn. Veel succes ermee.
Groetjes Marianne

WilmaKuin

Weet je trouwens dat jouw achternaam mijn meisjesnaam is??
:o)

Daniëlle

Je hoeft het gelukkig niet alleen te doen zie ik hihi! Wat een prachtige stofjes heb je bij Wilma gekocht zeg! Wordt vast en zeker een schitterende quilt! Ik ga je trouwens op mijn bloglijst zetten, mag wel he?! Mooie avond! Groeten, Daniëlle

WilmaKuin

Wij komen van de Veluwe.. Dus waarschijnlijk geen familie. Wel allebei dubbel a en s.. de sjeike kant!!
;o)

Cybele's patch

Prachtige lapjes heb je gekocht. Trouwens de quilt en de blokken mogen er ook zijn. Erg mooi. Katten en quilts, die hebben toch wat met elkaar. Ik heb ook al vaak geroepn dat ik in mijn volgend leven kat wil zijn.