CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 maart 2010

Wie is hier nou aan 't quilten? (en Roel is terecht)



Ik ben deze week eindelijk begonnen met het quilten van de vriendinnenquilt. Maar kijk wat er gebeurt als ik even de quilt weg leg?? Bij het sandwichen kon Tigger ook al niet van de quilt afblijven en nu had-ie zich precies in de quiltring gelegd. Misschien voelt-ie wel de warmte van al mijn quiltvriendinnen waarvan lapjes in deze quilt zijn verwerkt:)

Roel is sinds vanmorgen terecht. Zijn ouders zijn naar Schiphol om hem daar op te halen. Meer weet ik nog niet, maar ik ben blij dat hij terecht is!

6 reacties:

Klaske

Heerlijk hé die poezebeesten, doet die van mij nooit hoor,haha. Wat goed dat Roel weer terecht is, fijn weekend!

pauline

Wat een opluchting dat Roel weer terecht is. Als ik het goed begrijp is het met het vliegtuig weggeweest? Ik hoor of lees het binnenkort wel.
Tja, jij zit met EEN kat op de quilt, maar wat dacht je van TWEE honden (waarvan 1 zwaargewicht) als je zit te quilten. Ze duwen elkaar opzij om toch maar zoveel mogelijk op de afhangende quilt te zitten. Jammer dat het niet lukt om daar een foto van te maken.
Fijn weekend.

Aart

Wat fijn dat Roel terecht is, je vraagt je toch af wat zo'n 16 jarige knul in z'n bolletje haalt. Ik ga zo even in het verleden van je duiken om erachter te komen met wat voor vriendinnenquilt je bezig bent.
http://quiltaart.blogspot.com

Anja.M

Heerlijk zo'n katten leven.
Gelukkig dat Roel weer terecht is.

Marianne & Marie-José

Ik dacht nog even kijken of er nieuws van Roel is en gelukkig lees ik dat hij terecht is. Wat een opluchtig voor zijn ouders! Een ondernemend mannetje dus.
Denk je dat het nog wat gaat worden met de vriendinnenquilt nu je poes hem zo in beslag heeft genomen? Het is wel een leuk plaatje waard. Het is me wat met onze huisdieren, maar we willen ze ook niet missen, nietwaar! Ze geven zoveel gezelligheid.
Nog een fijn weekend en quilt ze.
Groetjes Marianne

Daniëlle

Wat een opluchting dat Roel weer thuis is! Geen idee wat beesten met quilts hebben hihi, je hebt al die lapjes veel vastgepakt en nu ligt Tigger dus op jou!! Mooie dag verder en veel quiltplezier! Groeten, Daniëlle