CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 13 april 2010

4 jaar geleden


ben ik 40 jaar geworden. Afgelopen zaterdag was mijn 44e verjaardag. Hier in Limburg is dat ook een jubileum, nl: 4x11. Je hoeft maar iets te vieren te hebben, toch??
De andere leden van de Quiltingbee Quilt, Queck en Quatsj zijn een ietsiepietsie ouder dan mij. Die anderen kregen voor hun 50e verjaardag een quiltje gemaakt en ik maakte mij destijds wel wat zorgen of onze bee het wel zou halen en of de leden wel fit genoeg zouden zijn om dan voor mij een quiltje te maken (LOL). En dus, lieten Marianne, Pauline en Mariet zich niet kennen en maakten voor mijn 40e verjaardag dit quiltje.
Het zijn 40 vriendschapssterren varierend van geel naar donker rood op een blauwe ondergrond. Samen met 3 vriendinnen die toen ook 40 werden, heb ik toen een feest gegegeven met het thema "maedjes van plezeer". Ik sta helemaal links.


Op het quiltfront is niets te melden. Morgen heb ik vrij en dan ga ik met de naaimachine de rand aan de 50-jarig huwelijksquilt maken.

6 reacties:

Klaske

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kan nog 2 maand roepen ik ben een dertiger, dan niet meer,haha.Succes met je quiltje voor je ouders, moet lukken voor mei!

pauline

Het quiltje is natuurlijk bekend, maar zo op een foto zie je pas het verloop van de kleuren. Hebben we toch maar mooi gemaakt indertijd, ahum.
Foto van je verjaardag is lekker ordi, hihi.
Ben benieuwd naar het resultaat van de rand aan het quiltje van je ouders.

Gonny

Pauline is me voor: ben bebieuwd wat je voor de rand verzonnen hebt, we zien het woensdag wel. Je bent eigenlijk toch niet zo netjes als ik dacht, met je verjaardag vier jaar geleden de maedjes van plezeer uithangen en afgelopen carnaval air ordinair spelen, meisje, meisje, meisje.........

AnitaA

Hallo Marion,
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Wat leuk dat je mijn weblog hebt gevonden en bedankt voor je reactie. Ik zal je linkje bij mijn favorieten zetten en regelmatig bij je op bezoek komen.
Succes met de rand aan je huwelijksquilt zetten !
Groetjes Anita

marianne

o, o wat erg Ik ben je verjaardag vergeten, wist wel dat het in april was, maar dacht op het einde.
Alsnog, beter laat dan nooit, heel, heel hartelijk gefeliciteerd.
Groetjes Marianne

quilting Jeannet

Wat heb je een mooi quiltje gekregen!! ik word dit jaar 50, zal het ook eens een beetje onder de aandacht van de BEE brengen, hahaha, denk niet dat het gaat door komen....

groetjes, jeannet