CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 28 april 2010

Hoe ver ik ben?


Zo ver!
Ik heb gisteren de biezen met de naaimachine aan de quilt genaaid en met de hand tegengenaaid en de tunnel meteen vastgezet. Het enige wat nu nog moet, is een persoonlijke tekst schrijven op dit label en dit met de hand op de achterkant vastzetten. En dan is de quilt voor mijn ouders helemaal klaar. Oh ja, DP moet ik nog een lat laten zoeken zodat de quilt ook meteen kan worden opgehangen!

De laatste week heb ik een beetje tegen het afmaken zitten aanhikken. Als 't echt af moet zijn, dan is het toch een beetje anders dan wanneer je gewoon kunt werken als je zin hebt. En het is de laatste dagen ook zulk mooi weer dat ik ook van andere dingen wil genieten. Zoals alle bollen die in mijn voortuin uitkomen en de vaste planten in mijn achtertuin. In mijn voortuin heb ik tussen een buxushaag grote witte hortensia's staan (annabel), maar in het voorjaar was dat stuk tuin altijd helemaal kaal. Afgelopen herfst heb ik bedacht om daar allemaal voorjaarsbollen in te zetten. Nou ja, zetten..... ik gooide gewoon wat in het rond en daar waar de bol landde, daar moest DP hem poten. Ik geniet echt elke dag van het resultaat!

En waar ik ook elke dag van geniet (behalve van mijn DP en DS), is dit mormel. Het is een echte quiltfan. Hoef ik even niet te quilten, neemt hij de quiltring meteen in beslag!

Wellicht tot zaterdag in Veldhoven!?

8 reacties:

Klaske

Wat goed, alleen nog de label!! Het klopt toch wel hé dat ze zeggen van de laadste loodjes wegen het zwaarst!Maar het is je gelukt,SUPER!
Wat een schat van een mormel.
Veldhoven is net wat te ver voor mij, dus ik sla jammer genoeg over.Jij een plezierige dag in Veldhoven!

pauline

Je mag trots op jezelf zijn. De quilt is op tijd af. Ben benieuwd hoe je ouders zullen reageren op het zeer persoonlijke cadeau.
tot zaterdag.

Marianne & Marie-José

Wat goed dat de quilt af is, wat zul je blij zijn, het is toch een opluchting, en je ouders zullen het vast geweldig vinden. Dit cadeau is toch een stukje van jezelf en daarmee extra bijzonder. Ik wens jullie alvast een mooie dag toe.
Wat grappig hoe de poes in de quiltring gaat liggen, misschien wil ze er ook nog wel een quiltje bij hebben om op te liggen.
Een fijne dag as. zaterdag in Veldhoven, ik sla dit jaar door omstandigheden een keertje over.
Groetjes Marianne

gonny

Een fijne feestdag toegewenst!!
Wat je mormel betreft, je hebt nog geluk. Mijn twee katten (Needle en Patch, inderdaad een lapje) proberen steeds op de ring te gaan liggen als ik bezig ben! Gelukkig niet alle twee tegelijk.Als het werk onbeheerd op de bank ligt kruipen ze er wel samen op. Mijn ruwhaarteckel wilde niet achterblijven en is ook slapend op de quilt in ring gefotografeerd. Bij gelegenheid laat ik de foto,s wel eens zien. (Ben niet zo goed met dit soort dingen op pc en heb geen tijd het me eigen te maken,quilt teveel!)

Daniëlle

Dat heb je toch maar even gedaan, super joh!!
Enne, ligt lekker beschut zo in de ring hihi!
Heel veel plezier in Veldhoven! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

Ellen

Volgens mij is dat katten-eigen: Thijs ligt ook graag in de ring, of er nu een quilt in zit of niet :o)

Cybele's patch

Hard gewerkt Marion, maar af is af en dat geeft steeds weer een tevreden gevoel.
En wat heb je een heerlijk kattenbeest. En zo te zien helpt hij waar hij kan ;-)

quilting Jeannet

Wat heb je hard gewerkt aan je quilt, een heerlijk gevoel als hij af is he ?
En wat ligt je poezenbeest er lekker bij, heel herkenbaar....Fijne dag morgen in Veldhoven.

groetjes, jeannet