CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 8 april 2010

KLAAR


voor de regiodag.
Hier staat de mand die morgen mee gaat naar de regiodag in Maasbracht (Limburg). Nee hoor, dat is niet wat je moet meenemen als je een regiodag in Limburg wil bezoeken. Pauline en ik zijn de regiovertegenwoordigers voor Limburg en organiseren de regiodag al een aantal jaren. De mand staat voor elke regiodag (2 per jaar) gereed op mijn quiltkamer en hoef ik maar te pakken (en voor de zekerheid toch even nakijken). Hierin zitten bonnetjes (voor de loterij), spelden, veiligheidsspelden, plakband, pennen, de Quiltersgilde vlag, een strijkbout, de quiltersgildekaarten en -speldjes, cadeautjes voor de loterij, mijn geldkistje, de deelnemerslijst, een spiekbriefje wat we allemaal moeten vertellen en niet mogen vergeten, het vaandel van de regio (rechts van de krat). Denk dat 't dat zo ongeveer wel is. De vlaggetjes, die we een aantal jaren geleden gemaakt hebben, laat ik deze keer thuis. De zaal is niet zo geschikt om dingen op te hangen en elke keer ben ik weer aan 't zoeken wat ik toch met de vlaggetjes moet. Deze keer doen we 't maar eens zonder vlaggetjes. Dorry komt deze keer de workshop verzorgen en staat er ook met haar winkel evenals boekhandel V.d. Moosdijk.

En als Dorry er toch is, ga ik 's even bij haar winkeltje kijken en wat mensen om raad vragen wat ik met dit quiltje verder moet. Moet er een rand omheen? En wat voor een dan? Zal ik nog wat appliceren? In principe is de top, zoals-ie gepland was, nu af. Als jullie suggesties hebben, ze zijn van harte welkom!!

6 reacties:

katrien

Fijne dag voor morgen.

Aart

Fijne dag morgen! Wat je quilt betreft zou ik er een smalle rand omheen doen in de breedte van de gansjes aan de rechterkant.
Misschien meld ik me de volgende keer wel aan voor de regiodag die je leidt.
http://quiltaart.blogspot.com

Anja.M

Ik ben ook start klaar, verheug me ook op het winkeltje van Dorry en al het moois wat er weer te zien is.
Tot morgen!

Quilt it & Dotty www.quilt-it.nl

Zit je hier verstopt! Kwam je blo zomaar ergens tegen. Leuk! Ik ben ook al bijna klaar met pakken (vannacht verzin ik weer van alles), tot morgen!

Klaske

Veel plezier morgen!!En ik ben het met Aart eens, zou er ook een smal randje aan maken!

Marianne & Marie-José

Wat is de quilt mooi geworden! En inderdaad een smalle rustige rand lijkt mij ook het beste. Voor morgen een hele fijne dag. Jammer genoeg kan ik er dit keer door omstandigheden niet bij zijn. Hopelijk volgende keer wel weer.
Groetjes Marianne