CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 2 april 2010

Mijn paascadeau is gearriveerd


Een paar weken geleden schreef ik dat ik een grote aankoop had gedaan voor hobby nummer 2. Nou, dit is die aankoop en mijn 2e hobby is fietsen. Drie jaar geleden heb ik met een aantal vriendinnen een mountainbike gekocht en zijn we gaan fietsen. Begonnen met een afstand van zo'n 25 km en rustig aan, rijden we nu elke zondagochtend een afstand van zo'n 60 km met een gemiddelde snelheid van ca 25 km/uur. Vorig jaar hebben we met elkaar afgesproken dat - als we dat jaar goed fietsten - wij onszelf mochten trakteren op een echte racefiets. Nou, we vonden zelf dat we goed hadden gefietst. Bijna elke woensdag zo'n 50 km en op zondag 60 en een enkele keer tussen 70 en 80 km. En vandaag heb ik hem mogen ophalen: mijn eigen Cube Axial wls comp.


Ik moet toegeven dat de fiets er aerodynamischer uitziet dan ik. Maar daar kan ik best mee leven. We zijn aangesloten bij de fietclub uit ons dorp: Gaef Gaas. Dat doe je dan wel niet op een fiets, maar we vinden het toch best een passende naam. De fiets is wit met hetzelfde blauw als we in onze kleding hebben. Het is nu de bedoeling dat we de snelheid en de afstand wat op gaan voeren.... Laat nu het goede weer alsjeblieft komen, want dit is geen fiets voor regen en kou!!!

4 reacties:

katrien

Veel fietsplezier.

pauline

Neit te kenne..... Wow, wat een professionele fiets en uitrusting. Tja, op zo'n fiets MOET je wel hard gaan. Is het een paascadeau of toch een vervroegd verjaardagscadeau?
Laat het mooie weer nog maar heel eventjes wachten tot je de quilt voor je ouders klaar hebt.
fijn weekend.

Berbel

Wow, ´t ziet er zo al heel "snel" uit! Veel fietsplezier en fijne paasdagen,
Berbel.

Marianne & Marie-José

Ik had het kunnen weten. die tweede hobby, nu ik de foto zag wist ik het weer. Je was tenslotte al eens in deze outfit naar de bee gekomen.
Maar wel een prachtig cadeau,dat wordt fietsen deze zomer.
Groetjes Marianne