CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 17 april 2010

Quiltingbee en stofjes


Deze lapjes heb ik woensdag van mijn vriendin Yvonne gekregen. Meer dan 10 jaar geleden heb ik eens een poging gewaagd om mijn vriendinnen aan het quilten te krijgen. De meesten kwamen niet verder dan een speldenkussen, maar Yvonne had toch nog een sampler van 9 blokken gemaakt. Uiteindelijk heeft ze haar moeders hulp ingeroepen om alles recht in elkaar te krijgen, maar toch was ik trots op haar. Daarna heeft ze nooit meer iets gemaakt helaas..... Deze lapjes had ze nog over van haar sampler. Zijn het geen lieve lapjes?? Daar moet ik toch echt een klein voorjaarsquiltje van gaan maken (voor volgende jaar)!!
Onderstaande lapjes kreeg ik deze week door de postbode thuisbezorgd. Had ik bij haar besteld als onderdeel van het stoffenpakket 19th century. Ik krijg nu elke maand lapjes van haar toegezonden. Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen. Eerst eens wat bij elkaar sparen en dan zien we wel.

En donderdag was de maandelijkse quiltingbee bij haar. Onderstaand een collage van een paar quilts die er geshowed zijn. De quilt in het midden en die linksonder zijn op een workshop bij Marij gemaakt met balipops (ik geloof dat het zo heet....)
 

2 reacties:

pauline

Mooie kleuren van het pakketje. Schiet de feestquilt al een beetje op. Eigenlijk is het vandaag veel te mooi weer om te quilten. Maar je zit wel met de tijdsdruk.
Neem je de stofjes woensdag mee?
Fijn weekend nog,

Gonny

De oude stofjes nodigen inderdaad uit tot een lief voorjaars quiltje.