CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 5 april 2010

Slecht weer is goed


voor mijn productiviteit. Kijk eens hoe ver ik al ben met de quilt voor mijn ouders!! Ik moet wel bekennen dat de quilt onder het hart niet helemaal in elkaar zit. Die stukken zitten nog gedeeltelijk los om ze straks met 1 rechte naad aan elkaar te kunnen naaien. Zoals jullie zien (de datum bovenin) heb ik nu nog minder dan 1 maand de tijd. Maar dat moet lukken!! Ik heb komende week de hele week vrij, wat heerlijk! Omdat het vandaag (=maandag) pasen is, woensdag mijn roostervrije dag is en ik vrijdag al vrij had staan voor de regiodag Limburg, waren er nog maar twee dagen over. En die heb ik mezelf lekker gegund.... Moet ik nu hopen op goed weer of op slecht weer??? Toch maar voor goed weer he? Desnoods kan ik in de tuin aan de quilt werken.

Trouwens, vandaag heb ik ook al in de tuin gewerkt. Eerst ben ik vanmorgen 70 km gaan fietsen met ons clubje op mijn nieuwe racefiets. Dat ging echt een stuk makkelijker dan met de mountainbike! Ik kan niet zeggen dat ik geen centje pijn heb gehad (de slingerberg in Geulle was niet helemaal mijn ding, maar ik heb 'm gehaald!!), maar het viel echt reuze mee. Totdat ik na het fietsen even stopte bij een vriendin. Voor de zekerheid klikte ik mijn pedalen al van te voren los, maar net voor haar huis, toen ik bijna stilstond, klikten ze weer vast. Toen kon ik nog maar 1 ding doen: omvallen. Ach, dat gebeurt elke fietser wel eens en nu heb ik het tenminste al gehad. Mijn knie is aardig blauw....
Na het fietsen ga ik altijd in bad liggen. Lekker ontspannen, een muziekje aan en even bijkomen. Toen ik klaar was zag ik dat mijn DP het gras aan het verticuteren was. Hoewel ik niet echt zin erin had, heb ik hem toch maar geholpen. En nu ben ik doodmoe (maar voldaan). Dan is het nu tijd om mijn blog even bij te werken en vervolgens andere quiltblogs te gaan lezen. En daarna komen mijn eigen lapjes weer aan de beurt.

7 reacties:

Klaske

Wat word ie mooi Marion!!!Moet lukken hoor om hem op tijd af te krijgen!!Beterschap met je knie!

Aart

Veel succes en plezier deze week! Het komt wel goed met jou en je quilt.
http://quiltaart.blogspot.com

Margreet

Je quilt wordt heel mooi hoor! Tjonge zeg, 70 km fietsen! KNAP!! Sterkte met je knie hoor, volgens mij komt dat wel weer goed. Zo'n bad doet wonderen...;o))

Cybele's patch

Wat een actie op tweede Paasdag. Je verdient een medaille!
Je quilt wordt mooi Marion. Zullen je ouders heel blij mee zijn.

conny's quilts

Wat een sportieve dag heb je gehad, lekker voldaan gevoel achteraf natuurlijk, fijn hoor, ik doe het je niet (meer) na. Je quilt wordt erg mooi, nog even doorzetten, dan heb je straks een supercadeau.

Mariet

Wat een energie voor een dag. De quilt wordt erg mooi. Ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet. Misschien woensdag?
Fijne avond en tot woensdag.

pauline

Zo.....je hebt dus lekker vakantie. Ben benieuwd naar de quilt in het echt.CU woensdag