CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 mei 2010

Bloemetjes update



Deze week heb ik drie hexabloemen gemaakt. Gelukkig heet 't echt "One flower wednesday". Met drie bloemen zit ik deze week op 300% van de afgesproken productie. Doe ik het toch goed, niet?? Mijn totale productie is nu 10 bloemen. Later vandaag ga ik weer een werelds rondje maken langs alle bloemen....

Vanmorgen ga ik naar de quilting bee bij Marianne. Ik ben benieuwd waaraan de andere dames de afgelopen weken hebben gewerkt. Zelf ga ik vandaag op de bee eindelijk weer werken aan de bundelquilt, die nu wel eens een andere naam mag krijgen. Ik zal 's overleggen met de anderen....
Maar nu ga ik eerst zoonlief naar school brengen. Hij fietst altijd naar school (ca 12 km enkele rit), maar op woensdag, mijn vrije dag, willen hij en zijn vriendje wel eens lui zijn. En omdat ik toch nog even boodschappen wil doen, kan dat lekker in één rit.

Het wordt 18 graden in Limburg. Ik ga genieten!!!!!

14 reacties:

katrien

Leuke blommetjes en veel plezier op de bee.

Cybele's patch

Ook hier groeien mooie kunstblommetjes tussen de echte. Ik doe toch iets fout. Kwestie van mest geven?

yvonne

Wat zien ze er gezellig uit ??
Ik ben er ook aan begonnen het is zo leuk om te doen. fijne dag verder groetjes yvonne

Anja.M

Mooie blommen Marion.

conny's quilts

Leuk die bloemetjes in het gras! Jullie boffen dat het al zo warm wordt vandaag, hier is het nog fris in het noorden maar de zon maakt je toch vrolijk!

Joan

I like your Flowers that you have made - beautiful!

Mascha

Een score van 300%. Dat is niet slecht.
Groetjes Mascha

quilting Jeannet

Ze zien er gezellig uit zo tussen de andere blauwen, ik heb er ook nog maar 13 ofzo in totaal af, het is toch al met al een klusje, zeker als je ze zoals ik rijgt om een kartonnetje.

groetjes, jeannet

Saskia

Ze zijn leuk, die bloemetjes. En langzaam groeit een bloementuintje ook. Ik ben met teveel andere dingen bezig geweest de laatste dagen. Maar heb er toch een af.

Joke

Leuke bloemetjes tussen de bloemetjes...
Wat zijn we gezellig aan het hexagonnen met zijn allen he?
En? Leuke bee gehad vanmorgen?

groetjes, Joke

Sue

Your hexies are lovely and I also love your blog layout:)

Fiesta

your hexies are great.

Karen

Three flowers! You are very, very productive!!

Daniëlle

Mooi zijn ze joh! En dat zonder Pokon hihi! Mooie avond, groeten, Daniëlle