CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 4 mei 2010

Een award


Van Margreet kreeg ik deze award. Het is de eerste award voor mijn blog, dus daar ben ik hartstikke trots op!!

Het is nu de bedoeling dat ik jullie 10 dingen vertel waar ik blij van word. Nou, dat zijn (in willekeurige volgorde):
- Teun, mijn zoon
- Puck, mijn vriend
- Tigger, mijn kat
- nieuwe stofjes
- een affo
- de quilting bee
- als ik op mijn fiets een Limburgse heuvel heb beklommen
- met zonnig weer op een terras zitten met een glaasje wijn
- op dinsdag thuis komen van het werk en zien dat de poetsvrouw is geweest (want dan hoef ik dat niet te doen en kan ik mijn tijd aan leuke dingen wijden)
- een feest

En van deze bloggers word ik blij en aan hen geef ik graag deze award door:

Pauline, Anja, Danielle, Klaske, Katrien, Jeannet, Berbel, Ann, Wilma en Janine.
Dames, bedankt voor jullie verhalen en foto's op het www. Ik geniet er elke dag van!!!

7 reacties:

Daniëlle

Wat lief dat je aan mij denkt Marion! Jij hebt hem anders ook dik verdiend hoor! Het is altijd gezellig om bij je op blogvisite te komen. Nu eens even verzinnen over de 10 dingen waar ik vrolijk van word hihi!! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

Klaske

Dankje wel, Marion, kom ook graag bij jou langs!Kreeg ook één van Margreet, ben er helemaal beduusd van!!!Heb binnenkort iets te vertellen waar ik heel erg blij van word, ga ik dan een blogje met de award maken,oké? Fijne dag en groetjes KLaske

quilting Jeannet

Wat aardig van je dat je mij een award geeft Marion! Ik kijk ook altijd graag op jou blog, heerlijk gezellig! als je mijn blog leest lees je vast wel 10 dingen waar ik blij van wordt, in ieder geval van leuke lieve reacties! en die krijg ik altijd van jou.

Hartelijke groetjes, fijne dag! Jeannet

Peti

Met een 'tas' koffie (zeggen ze dat niet zo bij jullie?)aan de tafel met laptop kom ik al klikkend ineens op je blog. Wat jammer dat ik hier nog niet eerder kwam, want ik zie zoveel moois. Als eerste de hele mooie lieve quilt voor je ouders! maar nog zoveel meer. Ik kom vaker bij je langs, Marion!

Anja.M

Dank je wel Marion, wat lief van je.
Ook ik kom graag bij je op bezoek.
Een fijne dag nog.

O ja, leuk dat je ouders zo blij waren met de quilt die je voor hun gemaakt had.
En al een mooi plaatsje heeft gekregen.

wilmakuin

Dankjewel!! Erg lief....
Je blommetjes zijn erg mooi...

~ ann's quilting journey ~

Thank you Marion, I was amazed and very happy to receive this. Have a lovely day! Ann ~ Australia.