CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 2 mei 2010

Een dagje Veldhoven


Gisteren ben ik, samen met zo'n 40 andere Limburgse quiltsters, met de bus naar Veldhoven gegaan. Samen met Pauline en haar zus Mariet heb ik rondgelopen op de tentoonstelling. Om 10 uur begonnen we met de koffie. Op Katrien d'r blog zag ik dat zij ook om 10 uur aan de koffie zat, samen met andere bloggers. Ik moet bekennen: ik heb niemand van jullie gezien!!! Mijn aandacht is - denk ik - zo naar de quilts, maar met name naar de winkeltjes gegaan, dat ik verder bijna niets om me heen heb waargenomen. Op de foto zie je een indruk van werk wat er hing. Het was leuk om quilts uit diverse landen te zien en te zien met welke stoffen er gewerkt wordt.


Na een hele dag slenteren en een busreis terug, kwam ik met deze stofjes thuis. Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over mijn aankopen. De paarse stofjes worden gevoegd bij de paarse stofjes die ik al heb. Daar had ik ooit al een idee voor, maar daar moet ik toch nog eens serieus over nadenken. Voor de andere stofjes heb ik al een leuk patroon gevonden, maar ook daar moet ik nog een nachtje (of meer) over slapen.

Zo, nu op naar het gouden feest van mijn ouders. Fijne zondag!

5 reacties:

Gonny

Het bekende, woensdag laten zien. Neem ik mijn aanwinst ook mee. Een fijne voortzetting van de dag nog.

katrien

Prachtige werken hingen er hé.
Mooie aankopen.

Daniëlle

mooie buit heb je meegenomen. Je hebt het vandaag vast naar je zin en ik ben benieuwd naar de reactie van je ouders op de door jou gemaakte quilt! Trusten voor straks, groeten,Daniëlle

Yvonne aka sommeke

Mooie aankopen heb je gedaan!
En het was zeker leuk feesten bij je ouders!
Hoe vonden ze de quilt?

Mariet

Hopenlijk hebben jullie een fijn feest gehad. Het weer viel wel een beetje tegen, en ze vonden de quilt natuurlijk prachtig.
Groeten en tot woensdag.