CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 4 mei 2010

FEEST en nieuwe stofjes



Gisteren, 3 mei, waren mijn ouders 50 jaar getrouwd. Zondag hebben we het feest klein gevierd. Mijn moeder is nog heel kwiek. Maar mijn vader heeft vorig jaar 3 herseninfarcten gehad. Hij is een aantal weken in een verpleegtehuis geweest, maar toen hij weer redelijk opknapte, heeft mijn moeder hem weer mee naar huis genomen. Hij is, tegen alle verwachtingen in, redelijk opgeknapt, maar heeft toch zo zijn mankementjes gehouden. Mede daarom hadden ze geen zin om het groot te vieren. Dus vierden we het feest thuis met hun kinderen en kleinkinderen.

En hoe de quilt is ontvangen? Nou, kijk maar op de foto! Ze vonden hem echt prachtig! Mijn vader heeft zijn vaste plekje in de keuken van waaruit hij naar de tuin kan kijken. Op de muur naast de deur waar hij dan doorheen kijkt, moest de quilt meteen worden opgehangen. Zo kan hij naar de tuin kijken en naar de quilt. En mijn moeder zei meteen: ik heb nooit gezien dat je daaraan bezig was!! Ja, vind je dat gek??? Dat ding heb ik overal verstopt waar het maar kon, want als er een nieuwsgierig is, dan is het mijn moeder wel!!!

En vandaag, toen ik van het werk kwam, lag er weer een envelop in de brievenbus. Met deze stofjes.

Die zijn van Magdaleentje, het stoffenpakket 19th century. De stofjes zijn prachtig bij de stofjes die ik vorige maand heb ontvangen. Ik zwijmel nog even door voordat ik er iets van ga maken. Morgen gezellig naar de quiltingbee bij Mariet. Helaas heeft Gonny zich afgemeld omdat ze weer wat grieperig is. Jammer. Gonny: Van harte beterschap!!

3 reacties:

Klaske

Gefeliciteerd Marion, wat zullen je ouders daar blij mee zijn!!
Mooie lapjes!!

Yvonne aka sommeke

Heerlijk gevoel hé, dat je quilt zo goed ontvangen werd!
Voor morgen : veel klets- en quiltplezier op de bee!

Margreet

Hoi Marion, kijk je even op mijn blog?