CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 10 mei 2010

Groepsproject


Op de blog van Marianne zag ik dat ze de quilt toont van het eerste groepsproject van onze Bee, Quilt Queck en Quatsj. Dan kan ik natuurlijk niet achter blijven en moet de mijne ook laten zien!!!
Ieder van ons (we waren toen met z'n vijven) gaf aan welke kleurschakering haar quilt moest worden. En vervolgens maakten we voor elke quilting bee voor ieder een blokje. En kreeg je dus op elke bee van elk van de andere quilters 1 blok. Uiteindelijk heb ik er deze quilt van gemaakt.

Ik heb vandaag verder niks quilterigs om te laten zien. Ik ben net als Pauline hard aan 't tekenen en knippen. Zowel voor de sterrenquilt waaraan ik ben begonnen, als voor de hexjes. Ik moet immers een voorraad geknipte stofjes aanleggen voor al mijn treinreizen volgende week!!

Laatst liet ik op mijn blog zien dat Tigger het heerlijk vindt om in de quiltring te liggen. Ik kreeg daar veel reacties op. Het schijnt katten-eigen te zijn. Maar Gonny reageerde dat ook haar teckel graag in de quiltring slaapt. Kijk, deze foto's heb ik van haar gekregen. Enig he?? Ik ben helemaal verliefd op teckels. Zou er best zoeen willen, maar het leven met een kat is toch een stuk makkelijker dan met een hond. Het blijft voorlopig bij dromen....


6 reacties:

quilting Jeannet

Ik vind de foto van je katten ook wel heel erg leuk zo in de quiltring, smelt je toch helemaal van weg.......ik ben zo gek op katten. Je quilt is ook heel erg mooi geworden.

groetjes, jeannet

pauline

Ik voelde me verplicht om mijn quilt ook op de blog te zetten. Dus.......even kijken.
groetjes,

Marianne & Marie-José

Wat een lieve dierenfoto`s.

Leuk dat jullie de quilts er ook hebben gezet, maar ik had het eigenlijk ook wel verwacht.
Groetjes Marianne

Katrien

Leuke quilt is het geworden.

Daniëlle

Wat een leuke quilt!! Ik denk niet dat er een quiltring bestaat waar Yvette in past hihi! Is een schattig gezocht op die twee foto's! Mooie avond, groeten, Daniëlle

Gonny

Even bij je mail kijken, daar zie je alle vijf de quilts weer samen. Leuk ze weer samen te zien.