CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 26 mei 2010

Het regent.... goed weer voor de bloemen!



De afgelopen week is zo druk geweest dan ik weinig quilterigs of bloggerigs heb gedaan. Ach, dat moet ook eens kunnen lijkt me. Ik heb toch drie bloemetjes gemaakt deze week, dus heb ik dezelfde productie als vorige week.
Als je je afvraagt wat die kleurenwaaier bij mijn bloemetjes doet: ik heb op de regiodag kartonnetjes gekregen waarmee ik aan de slag ben gegaan. Maar het zijn er bij lange na niet genoeg. Dus ging ik op zoek naar geschikt papier of karton om hexagonnetjes mee te maken en ik ben hierbij uitgekomen. Deze kleurenwaaier is al oud. De kleuren op deze waaier hebben de mooiste namen (lees ik op de achterkant) als warm terra, champanoise, oranjebloesem, maangeel, safaribeige en ga zo maar doen. De fabrikant heeft vast een heel nieuw assortiment aan kleuren, dus gaat deze kleurenwaaier naar een goed doel: mijn hexagonnetjes.

Het regent op dit moment. Dat is goed voor de bloemen buiten, maar ook goed voor de bloemetjes binnen. Een kijken wat ik vandaag krijg opgekweekt.....

Fijne, hoewel regenachtige, woensdag en hopelijk tot gauw!

19 reacties:

pauline

Dat zullen dan wel kleurrijke, vrolijke kartonnetjes worden waar je de stofjes om maakt.
Ook al zijn het er maar drie (ik ben niet verder dan eentje gekomen) er zijn toch weer 3 bloemetjes erbij.

AnitaA

Wat een geweldige bloemen ! Het is vandaag echt handwerkweer, het is gewoon koud buiten.
Succes met de volgende bloemen.
Groetjes Anita.

Fiesta

wow your garden is truly growing well.

Joan

Your flowers are beautiful. The garden looks like it is grown with love :)

Sue

Your garden is looking so great! Those floral prints are just beautiful!

katrien

Leuk bloemenveld heb je al.

Theresa

Your fabrics are lovely, what a wonderful garden you're creating.

Klaske

Mooie bloemen Marion, hier geen spatje regen vandaag, vandaar dat die bloemen van mij niet zo snel groeien....

Marianne & Marie-José

Leuke bloemetjes. Het stofje van de bovenste bloem komt me bekend voor. Ik heb dat in het beige als ik het goed heb gezien. Ik had je al gemist in blogland, maar dacht wel dat je het erg druk had. Dat probleem had ik vandaag ook dus mijn bloemetjes moeten er nog op komen.
Groetjes Marianne

Mascha

Mooie kleuren hebben je bloemen. helaas heeft het hier ook geregend.
Groetjes Mascha

Saskia

Ze zijn leuk geworden! en een goed idee om de kleurenwaaier te recyclen.

Joke

Drie mooie bloemen erbij ondanks de drukte.
Goed idee, dat recyclen. Ik gebruik ook nog wel eens oude kerst- en verjaardagskaarten.... Stevig papier, maar ook weer niet té.

groetjes, Joke

wilma

Wat een prachtige bloemen. Wat een mooie stofjes zie ik toch!!!
:o)

Karen

I love your three new flowers! A very beautiful garden is growing.

Marion, when you have a minute could you please read my posting about the Sign In sheet for One Flower Wednesday. Thank you.

Sheila

Lovely flowers , a beautiful garden blooming for you !
Sheila

yvonne

Prachtig zijn ze weer geworden.
En het is ook zo leuk om te doen ....
Ik wil er steeds aan beginnen ,maar denk dan eerst wat anders doen !!!!!
fijne dag verder

marion

Wat een prachtige stofjes heb je gekozen. heel lief.

merumo

I like your fabric selection :) Very nice garden...

Marjan

Toch weer drie erbij, Marion! Prachtige stofjes, heel mooie kleuren...
Fijne dag en groetjes,
Marjan