CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 5 mei 2010

Mijn eigen bloementuin


Ook ik ben overstag en doe mee aan de one flower wednesday. Rechts in de marge heb ik een link geplaatst naar de site van Karen die hiermee is begonnen. 1 bloem per week, dat lukt zelfs mij!!!! Kijk hier, ik heb er gisterenavond zelfs heel snel twee gemaakt. Met de stofjes die ik bij Wilma heb gekocht, de plakstift die ik bij Dorry heb gekocht en de hexagonkartonnetjes die ik op de regiodag van Toos heb gekregen. Van deze bloemen word ik blij, maar ook van de onderstaande bloemen. Het lijkt wel alsof in onze tuin alles een beetje later is. De blauwe wisteria begint nu pas echt in bloei te komen. De witte lijkt dit jaar voor het eerst te gaan bloeien, maar hij is nog niet zo ver. Nog even geduld hebben.....


En de sering ruikt zo heerlijk!!! Daar steek ik graag mijn neus in...... hmmmmmmm






















En wat dacht je hiervan? Dan kan je dag toch niet meer stuk als dat zich in jouw tuin thuisvoelt??

8 reacties:

pauline

Haha, je kunt zien dat we elkaar vanmorgen gezien hebben. Ik heb ook mijn hexjes op de blog staan. Zoals gewoonlijk loop ik weer over van de ideeën na een bee. Zometeen komt de "klusjeszoon" om de schutting verder te beitsen en dan ga ik lekker hexagonnen lijmen. Voor de "echte" bloemen buiten is het toch nog veel te koud.

Gonny

Geniet maar voor twee van de geur van de seringen want helaas ruik ik die van ons in de tuin (nog) niet.

katrien

Nog eentje die gevallen is voor de hexablommetjes.Leuk hoor.

Mariet

Wat leuk dat je een meesje in je tuin hebt. Bij mij is er nog niets te zien in het huisje, maar misschien komt dat nog. En die bloemen in je tuin, prachtig.

Daniëlle

Wat een mooie hexagonblommen heb je gemaakt! Leuk om te doen he, je kunt het haast niet wegleggen wanneer je eenmaal begint! Ook al van die mooie dingen in de tuin!! Mooie avond verder, groeten, Daniëlle

Cybele's patch

Hihi.. dus jij kon er ook geen weerstand meer tegen bieden. De bloemtjes zijn mooi geworden. Die in je tuin trouwens ook.
Nog van harte gefeliciteerd met het gouden huwelijksfeest van je ouders.

Karen

Your flowers are beautiful. Welcome to One Flower Wednesday! Soon, my lilac will be in full bloom and the garden will smell so heavenly.

Cathi

Your hexagon flowers are lovely!