CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 12 mei 2010

One flower wednesday


Dit is mijn bloementuin tot nu toe. Deze week heb ik 5 bloemen gemaakt. Op de foto staan ook de 2 bloemen van vorige week. Daarnaast heb ik heel veel knipwerk gedaan (links op de foto). Het is deze week zulk slecht weer dat je verplicht moet binnen blijven, dus ben ik heel veel knipwerk aan 't doen.
Gisteren ben ik met DS gaan winkelen in Maastricht. Twee keer per jaar gaan we samen naar Maastricht voor nieuwe kleren en nieuwe schoenen. Met name voor de schoenen gaan we naar Maastricht omdat daar meerdere winkels liggen waar ze sneakers hebben. Wat zijn die jongens lastig wat dat betreft! Of het merk is niet goed, of de kleur niet, of het model niet... En die wat moeder mooi vindt (All Stars), nou mam, die kunnen echt niet hoor!!! En het merk dat-ie nu heeft gekocht (Adidas) kan eigenlijk ook niet (want het moet eigenlijk Nike zijn), maar ze zijn wel mooi. Gelukkig is hij wat kleren betreft minder kieskeurig en hoeft het niet perse een bepaald merk te zijn.

Het leek gisteren wel herfst. Wat een weer!! Ik was blij dat ik mijn winterjas aan had....... Door al deze regen ziet de tuin buiten er wel een stuk gezonder uit dan voor de regen. Toen was 't toch heel erg droog. Als straks (ik bedoel: ooit) de zon daarbij gaat schijnen, dan springt alles omhoog en open. Wat zullen we dan genieten van de tuin. Tot dan ga ik maar tekenen en knippen......

14 reacties:

Daniëlle

Groot gelijk, want de oogst is prachtig!!! Mooie kleurtjes heb je bij elkaar zo! Het waren toch ook Wilmastofjes?? Moet je even meedenken: als straks de zon gaat schijnen, kun je de boel heerlijk ontspannen in de tuin aan elkaar zetten, kopje thee erbij, de vogeltjes fluiten hmmmmmm! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

quilting Jeannet

Wel hele leuke stofjes, ik moest ook gelijk aan Wilma denken......erg leuke stijl, enne, die zon komt heus nog wel een keer hoor.

groetjes, Jeannet

~ ann's quilting journey ~

Lovely fabric Marion, I see some that I have have! The colours look great together. It is Autumn here in Australia and the weather is getting quite cold in Melbourne now. Ann ~ Australia

Marianne & Marie-José

Ach Marion, die moeilijke schoenenperiode gaat ook weer voorbij en eigenlijk nog veel te snel.
Leuke bloemetjes, ook roosjes.
Ik vind het ook wel leuk om aan de one flower deel te gaan nemen. Moet er nog even over denken.
Groetjes Marianne

Saskia

Je hebt al een aardige verzameling bloemen. Leuk om het van die mooie bloemenstoffen te doen. En inderdaad is het echt weer om te gaan hexxen. Maar het idee van Danielle vind ik ook wel wat. Straks in de zon met een pot thee buiten verder werken.
groetjes Saskia

pauline

Niet klagen over DS, haha. Geniet er van dat jullie nog SAMEN gaan winkelen. Het zal niet zo lang meer duren dat hij kleedgeld wil en met vrienden (of vriendinnetje) gaat shoppen.
Ik heb mijn blommen ook op het blog gezet. Ik weet natuurlijk niet hoe ik het logo moet kopiëren, maar doe wel mee aan one flower wednesday.
Het eten is zover klaar, dus ik kan straks lekker gaan handwerken.
groetjes,

katrien

Hier ook al leuke blommetjes.

Fiesta

great flowers!

Mascha

Leuke en lieve bloemetjes en al genoeg voorraad om nog meer te maken.
Goed bezig.
Groetjes Mascha

Anja.M

Haha....overal waar ik kom zijn ze behexst.
Leuk om te doen hé.

Janine

Ze zien er ontzettend leuk uit hoor ik wordt er erg vrolijk van. groetjes janine

Karen

It is rainy and cold here too. But, good for the garden! I love your flowers. The colours are similar to what I am using. Very pretty!

wilmakuin

Prachtige bloemen!!!

Marcia

Beauties! All of them!