CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 29 mei 2010

Sterren, sterren en nog eens.....


Dit zijn twee blokken voor mijn "bundelquilt", die vanaf vandaag de werktitel Q4 heeft. Q4 staat voor het 4e gezamenlijke project van onze quiltingbee. Uiteindelijk moet deze quilt een andere naam gaan krijgen. Maar ik heb nog geen idee hoe hij uiteindelijk gaat worden, dus een naam kan ik nu ook nog niet bedenken.
Aan deze blokken werk ik voornamelijk op de quiltingbee. Aanstaande woensdag is de bee weer bij mij.


Met deze sterren ben ik ook al aardig op weg. Ik heb er nu 6 af en er liggen er al een aantal geknipt, wachtend tot ik ze in de hand neem om te gaan naaien. Ik wil misschien een applicatieblok aan deze quilt toevoegen, maar ik maak eerst deze harten en dan zie ik wel weer verder. Ik heb, als ik aan een quilt begin, meestal niet een einddoel voor ogen. En ik moet bekennen dat de quilt meestal kleiner wordt dan ik me had voorgenomen; omdat er zoveel andere dingen liggen die ik wil doen en je soms gewoon genoeg hebt van een quilt.. Ach het geeft niet. Ik ben van de straat, zullen we maar denken....
Over straat gesproken: aanstaande woensdag is het nationale straatspeeldag. In ons dorp wordt een straat helemaal autovrij gemaakt en daar worden met de kinderen allerlei spellen gedaan. Mijn DS, Teun, is daar inmiddels te groot voor. Die zit- helaas - liever achter de PC. Ik zelf ga weer een hele middag kinderen schmincken. Dat doe ik ook elk jaar met koninginnedag en aan het eind van de dag moet je zoeken om nog een ongeschminckt gezicht te ontdekken. Dat is echt heel leuk om te doen!

7 reacties:

pauline

Ik herken de blokken helemaal niet van de Q4, ben reuze benieuwd om ze woensdag in het echt te zien. Je gaat weer goed, he? De blokken van je nieuwe stofjes schieten ook goed op.
fijn weekend.

katrien

Wat een prachtige blokken.

Cybele's patch

Mooie blokken Marion. Ben benieuwd of dit een grote quilt gaat worden?

Saskia

Je sterren zijn Mooi!
Ben benieuwd wat je bedoeld met bundelquilt. Voegen jullie allemaal blokken samen tot een quilt, of maken jullie blokken voor elkaar?
Groetjes
Saskia

Saskia

Hoi Marion. Het sinterklaasquiltje is gemaakt door een vriendin en blogger. Ik heb de borduurpatroontjes en de 5 die ik er zelf bij heb gemaakt. Kan ik je mailen als je wilt. de borduurtjes zijn in een logcabin gezet.
Als je interesse hebt, kan je me mailen
sashing253@hotmail.com

groetjes Saskia

Mariet

wat heb je veel gedaan. veel plezier op de bee bij jou. groeten aan iedereen. tot na de vakantie. mariet.

Theresa

These are beautiful Marion.