CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 11 mei 2010

Uit de oude doos......


Pauline, Marianne en ik hebben gisteren onze groepsquilt van Quilt, Queck en Quatsj op ons blog geplaatst. En kijk wat ik vandaag in de mail vond: een hele oude foto van toen ze op een tentoonstelling van Marij hingen. Ik heb geen idee welk jaar dat is geweest. In ieder geval had Gonny D.(onze hoffotograaf) toen nog geen digitale camera......

Er hangen 5 quilts, want er is ook nog een quilt bij van Jolanda en een van Marianne G., maar zij maken nu geen deel meer uit van onze woensdagochtend quiltingbee (Pauline en Marianne D. bee-en met hen nog op maandag) en ze hebben geen blog, dus krijgt de wereld deze quilts via mijn blog te zien.

Morgen hexjes update!!!

3 reacties:

Aart

Wat een leuke quilts, je ziet dat je met het zelfde patroon verschillende uitwerkingen kunt hebben. Wie weet een leuk vakantiewerkje voor over een week of 6.
http://quiltaart.blogspot.com

Marianne & Marie-José

Wat goed van jou dat je ze al zo snel op het blog hebt staan. Ik had de mail van Gonny ook, maar ben niet zo goed in overzetten.
Groetjes Marianne

pauline

He, he, nu ben je me voor geweest met de foto. Ik kan merken dat je deze week vakantie hebt. En aangezien het toch geen weer is om in de tuin te werken, gaan we maar wat aan de computer hangen en een steekje naaien.