CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 2 juni 2010

De clematis staat in bloei


en kijk wat er rare bloemen tussen zitten!! Ja, je moet goed kijken hoor, en dan ontdek je 4 hele vreemde bloemen tussen mijn clematis. Ik moet bekennen dat ze tot gisteren gewoon in mijn naaimandje lagen... Hoe ze nou in die clematis terecht zijn gekomen?!?!

Ik ben bang dat ik vandaag geen rondje langs de bloemenvelden kan maken. Ik ga zo meteen schmincken op de straatspeeldag. Vanavond staat onze woensdagavond fietsroute op de planning en daarna is er nog koffie met gebak bij een fietsvriendin. Maar ik zal de vele bloemen niet vergeten en mijn achterstand best wel inhalen!!

Vanmorgen was bij mij de tweewekelijkse quiltingbee.

Gonny (nog zonder blog, maar geen idee hoe lang nog) liet ons deze twee tops zien. Ze heeft ze bij Jacqueline van de Log Cabin gemaakt. Leuk he! Het zijn de laatste stukken stof van de rol en daarmee is iedereen aan het werk gegaan met repen snijden, naaien, pastilles snijden, naaien, overgebleven driehoeken naaien.... Lekker vrolijk zijn ze! Pauline had alweer een nieuw projectje bij zich om te laten zien (staat al deels op haar blog) en Marianne was haar SBS-blokjes vergeten!! Die dacht dat wij genoegen namen met blogkijken, maar er is toch niets mooiers dan de blokken in het echt kunnen aanschouwen. Dus Marianne: over 2 weken bij Pauline heb je je toch bij je? Please??

Ik wens jullie allen een fijne en heel zonnige woensdag!

19 reacties:

Gonny

Een blog zal toch nog even op zich laten wachten, moet ik veel te hard werken om er wat op te zetten :-)

Cybele's patch

Hier staat ook zo'n Clematis maar zonder die speciale bloemen ;)) De jouwe is heel bijzonder hoor en heel mooi!

Tineke

mooie bloemen!
Mooie quilttops van Gonny.

Marcia

Very clever. Beautiful flowers both real and hexies.

Fiesta

The hexies are beautiful.

Cathi

Your hexagon flowers look beautiful in with the real flowers!

Marianne & Marie-José

Ik doe mijn best Marion, en misschien dat het er dan nog zelfs een paar meer zijn.
De bloemen van jou staan wel heel erg mooi in de clematis.
Groetjes van Marianne

Joan

Those hexagons look wonderful in your garden :)

marion

Ik moest echt twee keer kijken voordat ik ze zag. Mooi.

Janine

het ziet er heel erg leuk uit hoor bij jou in de tuin ik wou dat ze zo in het echt konden groeien dan zou het leven van een quilter toch helemaal compleet zijn

groetjes janine

Mariet

Ik heb al bij Pauline gezegd, dat ik vanmorgen veel gemist heb op de bee. al je werken zijn even mooi. Misschien zie ik alles de volgende bee in het echt.
Groeten. Mariet.

Sue

Such pretty flowers blending in with you lovely clematis!!

Sheila

Beautiful flowers and the clematis is beautiful too !

Karen

Your hexagon flowers blended so well with the Clematis, I almost didn't see them! Beautiful!

merumo

More in bloom! Are you using mostly the fabrics with the flower print? Looks really flower!!!

Saskia

Ze zijn mooi, de echte en de hexabloemen.
Vind het heerlijk dat zo langzamerhand alles in bloei komt. Ben zelf mijn rozen uit hun knop aan het kijken.

Simone de Klerk

Dat is echt even zoeken, naar de bloemen (o:
Heel mooi. Ook de andere quilt!

yvonne

Ik moest echt even zoeken naar de bloemen .
Ze zijn echt leuk om te maken.
Veel plezier vandaag gr yvonne

Theresa

Your hexagons look very pretty in the sunshine and what a gorgeous star quilt you have there.