CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 16 juni 2010

Grote poes en kleine poes


Vanmorgen heb ik mijn bloemetjes op de tafel gereed gelegd om op de foto te zetten. Daar kwam nog iets tussen voordat ik de foto uiteindelijk kon maken, en wat zag ik toen ik terug kwam met mijn fototoestel? Deze meneer had ontdekt dat er een kleine beetje zon op de tafel scheen. Dus daar moest-ie even gaan liggen. Precies daar waar mijn bloemetjes lagen.....

En toen ik van de quiltingbee bij Pauline terug kwam, lag deze kleine poes tussen de bloemen! Nou, ik moet bekennen: die heb ik er zelf tussen gelegd. Op de quiltingbee kregen we allemaal van Gonny een beschermpoes of -hond (afhankelijk van onze lievelingshuisdieren). Die Gonny is toch een lieverd! Dank je wel!! Op Pauline d'r blog zullen wel wat foto's van onze bee verschijnen, denk ik....
Groetjes,
Marion

19 reacties:

pauline

Goh, het blijft nog schrikken als ik je blog aanklik. Het is nog even wennen aan de nieuwe kleuren. Die Tigger weet wel het juiste plaatsje te vinden om te zonnen en geef hem eens ongelijk!
Ben vanmorgen natuurlijk vergeten om een foto te maken van de cadeautjes. Misschien dat Marianne haar hondje nog op de blog zet.

Cybele's patch

Wat katten toch met stofjes hebben... het hoeven niet eens quilts te zijn. Maar leuk is het wel. Katten stralen net als quilts veel gezelligheid uit.
Je bloemen zijn mooi geworden. Mooie stofjes!

Fiesta

great flowers. I love your fabric choices.

Heike

Bei Dir blühen auch schöne "Drillinge"! ;)
LG Heike

Gerda Hartman

Heerlijk hé, die kleine bemoeials die overal op gaan liggen. Mooie bloemen!

http://quiltendewilma.web-log.nl

hahaha... ja zij weten wel de lekkerste plekjes te vinden...
Mooie bloemen...

Mascha

Mooie bloemen! Het is wat he, met die katten van ons.
Groetjes Mascha

Saskia

Wat een schattige bloemen. En ik vind je handdoeken rek erg leuk, met die quilt eraan.
goed idee!

marion

Alletwee de katten zijn schatten, je bloemen lief.

Tineke

wat een lief idee...een beschermpoes!

je bloemen zijn geweldig geworden en die poes schijnt een fijn poezenleventje te hebben

GRANNY'S HOUSE

Mooie blommen en tja, katten en stofjes, de mijne probeert ook alle lapjes uit, maakt niet uit of ze groot of klein zijn.

Groetjes
Ines

Sue

Some more beautiful flowers! Love them:)

Karen

Pretty flowers this week Marion and the cat is so cute!

Cisca

Wat een mooie blommen en twee leuke poezen!
Groetjes, Cisca

Theresa

Lovely flowers Marion - looks like your cat wants to keep them for himself!

quilting Jeannet

Katten en quilters zijn volgens mij onlosmakelijk met elkaar verbonden, ik zie zelden een stafford terrier op een quilt liggen.......(lol)

groetjes, Jeannet

Angelika

sehr schön, Deine Blumen :-)

Joke

Geef de poes eens ongelijk... Wat is er nu fijner dan in het zonnetjes tussen de bloemen te liggen?
Mooie bloemen trouwens!

wiqaeyas

I’ve been into blogging for quite some time and this is definitely a great post.Cheers!

nolvadex