CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 12 juni 2010

Nieuwe layout


Toen ik vandaag mijn blog opstartte, zag ik een melding over nieuwe layouts. Ik ben wat gaan knutselen en uiteindelijk is deze layout ontstaan. Het nadeel is - als je gaat knutselen - dat je niet terug kan naar de oude situatie (tenminste: mij lukt het niet). Dus als je niet tevreden bent, moet je toch maar door blijven gaan totdat je het wel enigszins bent. Nou, enigszins ben ik wel tevreden, maar nog niet helemaal. Ik heb de afgelopen periode weinig quiltwerk verricht. Dit samplerblok had ik vorige week al klaar, maar heb ik jullie nog niet laten zien. Je moet soms wat bewaren, toch? Ik ben wel bezig met iets voor de regiodag in Limburg, maar daarover kan ik jullie natuurlijk niks vertellen. Dat blijft altijd een verrassing. Als ik die top af heb, moet ik nog gaan bedenken hoe ik dat moet uitleggen aan de deelnemers en hoe we pakketjes kunnen klaarmaken. Dat is nog genoeg werk! Gelukkig organiseer ik de regiodag samen met Pauline. De ene keer bereidt zij iets voor en een andere keer doe ik het. En soms zijn we heel erg lui en besteden wij het uit. Moet ook kunnen!

De salvia's staan in bloei en moesten dus ook op de foto (sinds ik een nieuwe camera heb, moeten alle bloemen eraan geloven! Nou ja, die houden tenminste geen hand voor het gezicht zoals mijn DS dat steeds doet). Bloemen zijn heel gewillige modellen. En soms komt er nog een modelletje voorbij vliegen dat denkt de foto eens even te verstoren. Maar ik vind de foto dan nog veel mooier!

En deze modelletjes stonden helemaal te pronken in te tuin. Jammer dat je op de foto de geur niet kunt ruiken. Ik steek mijn neus altijd even in deze bloemen. Heerlijk.

8 reacties:

pauline

Poeh, poeh, da's effe wennen. Wel lekker frisse kleurtjes.
Enne...schiet het werk voor de regiodag al op? Gelukkig duurt dat nog een paar maandjes, haha.
Veel succes ermee, ik kan lekker achterover leunen dit keer.
groetjes,

pauline

Even een p.s
Ik zag dat mijn nieuw bericht (een paar uurtjes geleden gepost) bij jou onder "1 dag geleden staat", dus een stuk onderaan. Geen wonder dat je me nooit meer vindt. Dus gewoon af en toe zoeken.

Marianne & Marie-José

Het is wel even wennen als je iets anders verwacht, maar ik vind het toch mooi, wat vriendelijker met de lichte bloemen.
Jan is van de bloemenfoto`s, ik ben meer van het tuinonderhoud. Ik haal de foto`s maar gewoon uit een map.
Fijn weekend en groetjes van Marianne

Klaske

Ziet er leuk uit, Marion, had jij nu altijd een 3 bloks kolom, of is dat nu ook mogelijk?
Moet het ook maar eens uitvinden, alleen ontbreekt de tijd op dit moment....
Fijne zondag

Mascha

Ik vind het mooi geworden.
Groetjes Mascha

Saskia

Het resultaat van je blog lay-out is toch leuk geworden! En je sampler blok ook. Ben benieuwd hoe je hele sampler eruit gaat zien.

Hennie

Je sampler blok ziet er erg leuk uit!!
Ik heb ook geprobeerd drie kolommen op mijn blog te krijgen het is mij niet gelukt, nog maar eens een poging doen.
Fijne zondag Hennie.

Cybele's patch

Wat ziet je blog er nieuw en fris uit. Past goed bij de zomerse bloeiers!