CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 19 juni 2010

Nieuwe stofjes


Deze stofjes heb ik vorige week al gekregen, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om ze op de foto te zetten. Ik krijg deze stoffen elke maand toegestuurd van Magda van Magdaleentje.nl. De stoffen zijn onderdeel van het 19th Century pakket. Mooi zijn ze he. Ze liggen nu bij de andere stoffen die ik al van haar heb ontvangen. Ze wachten nog op een idee. Ach, de stoffen zijn al zo oud, die zouden zelfs nog een eeuw kunnen wachten....


Deze stoffen heb ik gekregen van Marja. Zij heeft laatst op mijn blog gereageerd dat ze nog wat paarse stofjes had en dat ik ze van haar mocht hebben. Lief he. Bedankt Marja!! Ik heb inderdaad nog wat paarse stoffen liggen. Daar had ik ooit een idee voor, maar ik ga nog even verder broeden. Maar die paarse quilt gaat er zeker komen!!

En nu moet ik snel mijn DP gaan helpen. Hij is de buxussen aan 't snoeien (het is lekker regenachtig weer vandaag) en dan moet er helaas ook iemand opruimen :(
De helft van de buxussen heeft-ie gesnoeid voor de voetbalwedstrijd Nederland-Japan. En nu komt het tweede deel aan de beurt.

Allemaal een fijn weekend!

2 reacties:

Marianne & Marie-José

o, o, ik hoop voor jullie dat de buxussen klaar zijn, want hier regent het flink.
Wat een prachtige paarse stoffen heb jij zomaar gekregen, geweldig! Heel erg mooi van kleur.
Nu kun je inderdaad nog even gaan broeden over leuke nieuwe projecten. Ga je me nog inhalen???? ik durf niet meer te zeggen waar momenteel de teller op staat, toevallig gisteren de schade nog eens opgemaakt, haha!
Maar goed we hebben er veel plezier van nietwaar.
Fijn weekend en groetjes van Marianne

katrien

leuke nieuwe stofjes.