CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 25 juni 2010

Wat een feest: 4 pakketjes op 1 dag !


Kijk wat ik vandaag met de post heb gekregen: 4 pakketjes.

Wat er in zit? Nou, in 3 ervan zitten boeken die ik vorige week bij de bookdepository heb besteld. Daar betaal je geen verzendkosten. Twee boeken waren met de gewone post gekomen, en 1 boek kwam met pakketpost. Dat is waarschijnlijk de goedkoopste manier voor levering.

Bij Bep heb ik deze week, tijdens haar midzomernachtverkoop, deze stofjes gekocht. Ik ga ze deels in mijn hexagonnenquilt gebruiken en deels is 't gewoon voor de heb.

En deze roos wil ik jullie graag laten zien. Dat is zo'n volhouder!!!
Toen ik 10 jaar geleden in mijn huis kwam wonen, stond deze roos tegen de achtergevel. Ik had toen niks met rozen. De dorens staken en al dat snoeiwerk was niet aan mij besteed. Ik heb op een gegeven moment stokrozen tegen deze gevel gezet en de roos moest weg. Nu ben ik niet zo'n weggooier, dus de roos werd ergens in een vergeten hoek tussen het gras, het konijnenhok en de schutting geplaatst. En geregeld werd de roos door de grasmaaier geraakt. In jaren heeft ze nooit gebloeid want ze kwam niet aan groeien toe. Inmiddels heb ik al wat meer schik in rozen. Toen ik van mijn ouders een oud, ijzeren hekwerk kreeg, heb ik daar eerst een passiflora gezet. Zonder succes, want in de strenge winter van 2 jaar geleden bevroor deze. Het konijnenhok was inmiddels (met konijn) opgeruimd en de roos stond een beetje in de weg. Toen hebben we maar eens geprobeerd om ze tegen het ijzeren hek te plaatsen. Vorig jaar bloeide de roos al mooi, maar kijk nu eens!!! Ik begrijp niet dat die roos niet heeft gedacht: stik maar, voor jou bloei ik niet meer. Wat een prachtige bloei he. Ik zal haar nooit meer verplaatsen, of ik moet een nog mooiere plek voor haar vinden....

11 reacties:

Vlijtig grietje

Niets beter dan pakketjes dag, heerlijk was het dat maar iedere dag.
Mooie stofjes heb je uitgezocht. Bookdepository is inderdaad de goedkoopste manier om leuke quiltboeken te kopen, het scheelt soms wel 10 euro per boek met Nederland.
Veel plezier met je aanwinsten en een fijn weekeinde.
Groet van Saskia.

Elisabeth

Wat een heerlijke post.. en de rozen zijn ook geweldig

Marianne & Marie-José

En... wordt dat een sampler? Het is wel erg handig dat er een CD bij zit met de mallen. Het is echt leuk om te doen elke keer weer een nieuw blokje met nieuwe kleurtjes. Leuke stofjes heb je besteld. Met zo`n post kan je dag niet meer stuk!
Groetjes van Marianne

Marianne & Marie-José

O ja, de roos nog, prachtig! Zo`n volhouder heeft wel een mooi plekje verdiend.
Marianne

anneke

Ik weet hoe jij je gevoeld heb toen alles op de mat viel!!!
Ik ben ook verslaafd aan die boekensite lekker goedkoop en zonder verzendkosten en ook snelle levering.
Veel lees plezier en vooral kijk plezier aan je roos.

Groetjes Anneke

Daniëlle

Vervelend joh al die post hahahaha! Hmmmm wat ga je eerst doen en lezen?? Prachtige roos en wij hebben hier ook zo'n verhaal: weggehaald, niet alles blijkbaar en nu 1 roze waterval, wat een volhouders he! Geniet er maar van! Mooi weekend, groeten, Daniëlle

Berbel

Wat een leuk rozenverhaal, hij is ook prachtig. Die boekensite ken ik geloof ik niet, daar ga ik ook even kijken.
Groetjes Berbel

pauline

Zo te zien was je op tijd thuis van de vergadering, hihi.
Wat een heerlijk thuiskomst met al die enveloppen op de deurmat. Ik vond er gisteravond ook eentje, heerlijk. Daar ga ik straks mee in de tuin zitten.
Het is zo jammer dat ik maar 1 foto kan zien op je blog. Neem dus alles woensdag maar mee. Dan neem ik ook mijn nieuwe aanwinsten mee.
Fijn weekend.

yvonne

Tja zo,n post is helemaal geweld ,ga maar lekker in de zon zitten en genieten .
Misschien bij die prachtige roos .
Fijn weekend yvonne

Margreet

Nou, dat is zéker leuke post! Ik bestel daar ook mijn boeken en het bevalt me prima. Snelle levering ook. Veel lees/kijkplezier! Groetjes, Margreet

Saskia

Altijd leuk om zoiets op de deurmat te vinden... Ga toch eens kijken bij die boekenwebsite. En rozen blijven trouw, zo zie je maar weer..