CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 23 juni 2010

Zoek de bloemen


Eindelijk begint het te zomeren!!! Kijk eens wat mijn tuin in bloei staat. Deze bloemen staan in een oude bolderwagen die ik eens langs de weg heb "gevonden". Daar heb ik, toen Teun klein was, hem in gezet en door het dorp vervoerd. Maar nu mogen de bloemen er in staan. En ze doen het heel goed. Er zijn er alleen een aantal (5 deze week) die toch wat afwijkend zijn. Je moet weer even zoeken, maar dan vind je ze vast wel!
Naast deze bloemen ben ik bezig met de village harvest sterren, het regiodagproject (geheim) en de sampler. Ik hoop binnenkort een update van de sampler te kunnen geven. Nog even doorwerken......

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, zonnige, woensdag!

18 reacties:

Guute

Overal zie ik deze hexagonbloemetjes! Ze zijn prachtig!

Gerda Hartman

Dat is geen wagen vol geladen met ouwe wijven, maar een wagen vol geladen met mooie blommen.

Tineke

mooi, die pasteltinten!

yvonne

Het is echt zoeken hoor tussen al die leuke en gezellige bloemen .
Maar ik heb ze gevonden prachtig zijn ze . gr yvonne

Cybele's patch

Je bloemen doen het goed in de bolderkar. De stoffen bloemen doen niet onder voor de echte!

GRANNY'S HOUSE

Gezellig al die bloemen.

Groetjes
Ines

pauline

Jammer dat ik geen foto zie om je blommen te bewonderen. Maar ze zullen zeker mooi zijn, hihi.
Wat doe ik toch fout met de computer? Volgens mij hebben mijn vingers een virus, haha.

Marianne & Marie-José

Gelukkig ik heb ze gevonden. Jan heeft nog even zijn bril opgezet om te helpen zoeken en jawel, dat moeten ze zijn! Heel mooi Marion! Nog een fijne dag en groetjes van Marianne

Fiesta

Great flowers. I love the bright colors.

Sheila

Such delicate pretty blooms this week .

marion

Hi Marion, je bloemen zijn prachtig en ik ga strakjes (misschien pas morgen) eens even heerlijk door je blog struinen.

katrien

Je bloementuin groeit ook weer aan.

Sue

Beautiful flowers this week. Are you enoying making these? They are just so much fun to me and very relazing!

Hugs

quilting Jeannet

En zonnig was de dag zeker Marion!jou bolderkar met bloemen ook! Ik heb er ook nog één staan, goed idee!

groetjes, Jeannet

Saskia

Leuke bloemen! en altijd goed om meerdere projecten te hebben. Soms is het moeilijk kiezen waar als eerste aan de werken..

Simone de Klerk

Mooie bloemen tussen de bloemen!!!

Theresa

They look wonderful nestling in amongst the daisies Marion - a bumper crop for you this week :D

Karen

Oh so pretty!