CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 7 juli 2010

Bloemen


Ik heb weer drie bloemen klaar!!!
Het is dan wel ONE flower wednesday, ik probeer er toch elke week een paar meer te maken. Het is de bedoeling dat dit een eenpersoonsquilt wordt, dus ik heb heel wat bloemen te gaan. Met slechts één bloem per week schiet dat natuurlijk niet op.

We hebben al een aantal aanmeldingen voor de FWQ (Farmer's Wife Quilt). Ik zal de nieuwe deelnemers in de linker kantlijn toevoegen. En op 22 juli kunnen jullie voor het eerst aanschouwen wat we elke maand maken! Wie mee wil doen, kan zich blijven aanmelden.

Ik ga nu even andere bloementuinen bezoeken.

groetjes,
Marion

17 reacties:

Marion B.

Wat een mooie foto zo in de hosta's (toch? ik heb geen groene vingers, soms denk ik zelfs dat ik gif aan mijn vingers heb) Maar mooi zijn ze. Heel veel succes met je virtuele bee. Lijkt me heel gezellig maar wanneer moet ik het allemaal doen. Ik hoop nog steeds op die zaterdag die zeven dagen duurt.......

katrien

Leuk je bloemmetjes.

yvonne

prachtige bloemen tussen die Hosta bladeren . hahah gr yvonne

GRANNY'S HOUSE

Mooie blommen en in een mooie kleur.

Groetjes
Ines

Sheila

Pretty flowers ,especially the polka dots!

pauline

Het is groeizame grond daar oppe Boesj, zowel voor hexablommen als voor hosta's.
Ik begon al een beetje ongerust te worden omdat je zo laat pas je berichtje plaatste.
Hoop dat alles verder goed verloopt op het thuisfront.
groetjes,

Klaske

Mooie bloemen Marionj!!
Ik ga maar niet mee doen hoor, ik ben al met veel te veel projecten bezig die op het moment allemaal even stil liggen...

Anja.M

Ja een bloem in de week dat schiet niet op.
Hoewel er geen haast bij is bij mij althans.
Ik doe niet mee heb voorlopig nog genoeg liggen en vooral quilt die doorgequilt moeten worden :0)

Daniëlle

Prachtige hosta, die ontbreekt hier nog in de verzameling hihi! Heel veel plezier met de Farmers Wife VB!! Mooie avond, groeten, Daniëlle

Simone de Klerk

Mooie bloemen en staan erg mooi bij je hosta's!

Karen

Three flowers is very good!!

Crafty Robyn

Very pretty flowers

Tineke

Mooooooi tegen het grijsgroen van de hosta

Else

1 persoons? NOu dan ben je nog even van de straat, het zijn mooie bloemen! fijne dag Else

quilting Jeannet

Goed streven om iedere week een paar bloemen af te hebben, dat heb ik ook ja, en je hosta,s taan er super bij.

groetjes, jeannet

Marieke

Nee: 1 bloempje per week is niet veel als je een 1-persoonsquilt wilt maken. Maar het hoeft ook niet snel, natuurlijk. Mooie bloemen!

Diana

Ik wil graag meedoen met de virtuele bee van de Farmer's Wife. Ik heb jullie al toegevoegd als makers van de Farmers Wife op mijn blog. Mijn blog vind je hier : http://www.patchworktime.blogspot.com/

Groetjes,
Diana