CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 4 juli 2010

The farmer's wife update en nieuwe stofjes


Afgelopen week heb ik blok nummer 18 van The Farmer's Wife gemaakt: Century of Progress. Ik krijg elke maand leuke 19th Century stofjes toegestuurd van Magdaleentje. Daar maak ik deze blokken van. Zijn er nog meer mensen bezig met the Farmer's Wife? Misschien kunnen we dan ook een bepaalde dag van de maand een update houden.



Afgelopen vrijdag moest ik voor mijn werk naar Amsterdam. Ik had er om 11.30 uur een afspraak. Maar ik heb de trein 1,5 uur vroeger genomen, dus stond ik om 10.00 uur op de stoep bij Den Haag & Wagemaker. Daar heb ik deze stofjes gekocht die ik ook in the Farmer's Wife wil verwerken. Ik was woensdag namelijk zooo ontzettend jaloers op de leuke stofjes die Pauline bij de Sampler had gekocht !!! Maar dat hoef ik nu met deze stofjes niet meer te zijn. Terug van Amsterdam had mijn trein helaas vertraging waardoor ik de eerste helft van het voetbal Nederland-Brazilië heb moeten missen. Gelukkig dat de tweede helft toch veel beter was dan de eerste!!! Dinsdag tegen Uruguay. Wat een feest wordt dat als we de finale zouden halen. Helaas worden de wedstrijden nu zo spannend dat er niets meer komt van quiltwerk onder de wedstrijd. De productie zal daarom tijdelijk wat lager zijn. Haal ik allemaal wel weer in!

10 reacties:

pauline

Hihihi, misschien moet ik nu weer jaloers worden op jouw mooie lapjes.......
Jammer van de voetbalwedstrijd, zelfs ik heb een klein beetje gekeken, jaja.
groetjes,

Marianne & Marie-José

Jammer van de voetbalwedstrijd, maar die heel erg mooie stofjes maken het dan weer goed. Gelukkig zijn er ook nog avonden zonder voetbal, zodat je verder kunt met de sampler en de nieuwe stofjes. Ben heel benieuwd hoe hij wordt, de stoffen zijn in elk geval al erg mooi ervoor.
Groetjes van Marianne

Daniëlle

Oef, wat een gave lapjes!! Ja, het was afgelopen vrijdag wat je noemt "behoorlijk" druk bij de NS pfff en dan de warmte! Maar goed, nog een paar wedstrijden en nog heel wat fietskilometers, wij komen er wel hihi!! Mooie koele dag vandaag, groeten, Daniëlle

Mascha

Mooie stofjes. Het is ook wel heel erg spannend om naar de voetbalwedstrijden te kijken.
Groetjes Mascha

Saskia

Farmer's wife staat voor volgend jaar als jaarthema op het programma bij mijn quiltgroep. Maar ik weet niet of ik meedoe. Moet de centennial sampler namelijk nog afmaken. Je lapjes bij H&W zijn om te kwijlen. Moet misschien toch maar weer eens naar Amersterdam..

katrien

Leuk blokje en wat een mooie lapjes.

conny's quilts

Mooie lapjes om de FW mee te maken.
Een farmers wife update is misschien wel leuk, ik doe dat ook met de Dear Jane. Je kunt mij vast noteren! laat maar een datum horen. Ik heb inmiddels al zo'n 30 blokken af!

pauline

Eehhhh, je kunt mij natuurlijk ook noteren voor de update van de Farmer's Wife. Wel goed voor me zo'n stok achter de deur.
Leuk om je net in een flits te zien, hihi.

Mariet

Wat een mooi stofjes heb je weer gekocht. Ik zou ook wel mee willen doen met de FW, maar ik heb geen blog, heb er ook niet zo veel tijd voor. In de nieuwe boeken die ik besteld heb staan ook mooie quilts, misschien doe ik dan nieuwe inspiratie op. Veel plezier bij het voetbal en wordt er morgen misschien ook gewonnen , hoop ik althans.En ik las bij Pauline over je vader, laat nog wat horen hoe het met hem gaat. Groeten.

Karen

A beautiful block Marion!!