CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 14 juli 2010

FOUR flower wednesday


Ondanks het warme weer van de afgelopen week is het me toch gelukt om vier hexabloemen te maken. Evenals de hortensia's, die deze week gelukkig weer wat hemelwater mochten ontvangen, staan ze er toch weer fleurig op, vind ik zelf. Ik ben ook bezig geweest met mijn sampler en met de FWQ. Van deze laatste krijgen jullie volgende week voor het eerst een update. Voor de rest is het gewoon veel te warm en loop ik - zeker op mijn vrije woensdag - alleen maar te puffen. 't Is veel te warm om je buiten op te houden, zeker als je (nog) weinig schaduw in je tuin hebt. Dus blijf ik maar lekker binnen. Morgen zou het wat koeler worden, rond de 23 graden. Dat bevalt me vast beter!

6 reacties:

katrien

mooie blommetjes erbij.

Marianne & Marie-José

Mooie bloemetjes en wat een prachtige kleur hortensia heb jij. Die hebben het inderdaad erg zwaar bij dit hete weer, ze hebben vocht nodig. Ze heten niet voor niets hydrangea. Groetjes van Marianne

pauline

Mooie bloemetjes, heb ik vanmorgen dan zo slecht opgelet dat ik ze niet gezien heb? Dat kwam zeker door het saaie werkje waar ik mee bezig ben.
Wat hebben de hortensia's 'n mooie kleur! Zijn er dat nog uit de tuin van de moeder van je vriendin?
We puffen nog maar even verder, hopelijk wordt het morgen ECHT maar 23 graden!

Marion

Voor Pauline: inderdaad zijn dit de hortensia's die ik jaren geleden uit de tuin van de ouders van een vriendin heb gehaald omdat zij gingen verhuizen en het huis gesloopt zou worden. Het huis staat er trouwens nog steeds, maar de tuin ziet er niet meer uit. Maar naast mijn voordeur doen deze hortensia's het prima!!!

Daniëlle

Schatjes zijn het!! Oef, mooie hortensia's! Hier komt het hemelwater met bakken naar beneden!! het wordt zowaar koel!!! Mooie avond en morgen veel prikplezier! mooie avond, liefs, Daniëlle

Quiltendewilma

Het zijn werkelijk weer plaatjes om te zien...